Megadreams Geplaatst: 30 maart 2013 Rapport Geplaatst: 30 maart 2013 Compilen is het omzetten van de geschreven code naar machine taal. Vanaf dat moment heb je dus een executable. Tenzij je natuurlijk koos om er bijvoorbeeld een DLL van te maken. Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 maart 2013 Rapport Geplaatst: 30 maart 2013 Sowieso moet die ook zijn programma's compilen en executables maken en dat gaat volgens mij niet met Notepad++. Gaat prima; althans met de Pawn compiler. Je moet even de NppExec plugin installeren (als die er al niet standaard in zit) en dan kan je aangeven waar de compiler zich bevindt. Je kan er zelfs nog een hotkey bij instellen. Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 maart 2013 Rapport Geplaatst: 30 maart 2013 Dat zit zelfs zonder plug-in volgens mij al ingebakken in Notepad++ (althans, ik heb de NppExec-plugin niet geïnstalleerd).. Via het menu Uitvoeren kun je dat soort opdrachten ook doe namelijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.