Jump to content

Installatiefout


Dipsie8

Recommended Posts

Hallo

Ik besloot om GTA SA nog eens te installeren, maar tijdens de installatie krijg ik een fout (waarschijnlijk beschadigde CD),

qGL7m3y.png

Is er een manier om dit te fixen? De CD heb ik net nog schoongemaakt.

Alvast bedankt,

Dipsie8

(Het installatiescherm staat nog aan, waar het fout gaat)

Bewerkt: door Dipsie8
Link to comment
Delen op andere websites

Heb wel es gehoord dat mensen er tandpasta opsmeren en dan weer afspoelen. Snap niet hoe het kan werken, zelf ook nog nooit geprobeerd. Kun je van de CD ook geen .daa bestand maken ofzoiets? En dan afspelen met PowerISO. Ik speel GTA ook wel es zonder CD, omdat mn CD-speler behoorlijk veel lawaai maakt ;)

@under Aah, mooizo ;)

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Heb wel es gehoord dat mensen er tandpasta opsmeren en dan weer afspoelen. Snap niet hoe het kan werken, zelf ook nog nooit geprobeerd.

Ik heb het wel eens gedaan maar het heeft niet geholpen. :puh: Zitten verder ook geen nadelen aan, er zat tevens wel een hele diepe kras in de cd en niet een niet-diep krasje. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Heb wel es gehoord dat mensen er tandpasta opsmeren en dan weer afspoelen. Snap niet hoe het kan werken, zelf ook nog nooit geprobeerd.

Ik heb het wel eens gedaan maar het heeft niet geholpen. :puh: Zitten verder ook geen nadelen aan, er zat tevens wel een hele diepe kras in de cd en niet een niet-diep krasje. :puh:

Tandpasta polijst, dus je poetst de kleine krasjes weg en verkleint de grote krassen wat. Je moet het polijstmiddel er wel echt inpoetsen dus random wat tandpasta neer kwakken en direct weer afspoelen heeft geen zin.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...