Jump to content

Nieuwe Verwijzing!


P-Jamma

Recommended Posts

Hey mensen, misschien heb ik wel een nieuwe verwijzing gevonden in GTA San Andreas...

Het is namelijk een persoon die rondloopt in San Andreas:

llcoolj4vv.jpg

Als je goed kijkt.. zie je dat het die persoon is die in San Andreas ook rondloopt ;)

Hij stond nog niet op de Homepage bij Easter Eggs>Overige

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • P-Jamma

    12

  • eggie123

    6

  • W3sl3y

    4

  • bigG

    4

goed gevonden.

Dit is idd een verwijzing naar die persoon.

Jah dat dacht ik dus ook al :puh:

ik zal dalijk even kijken of ik een screen kan vinden van die persoon in GTA San Andreas Ingame...

Link to comment
Delen op andere websites

Liep die gast nou ook in Vice City. Of ben ik nou in de war :unsure:

PS: ben net me nest uit dus het kan wel kloppen :puh:

Veeg die Siep maar ff uit je ogen :lol: Je bent inderdaad net wakker volgens mij ;):puh:

Hij liep niet in VC rond.... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Srry mensen, maar ik kan geen Screen vinden van die Gast met die rooie broek...

Maar ik denk dat de meeste mensen toch wel weten over welke persoon ik 't heb? :blink:

Als je naar 't plaatje hierboven kijkt....

Link to comment
Delen op andere websites

Als het waar is dat die man in sanandreas rondloopt dan is het een verwijzing naar een persoon dus een easter egg.

Zo niet dan is het geen easter egg.

En ik heb die man nog nooit in sanandreas gezien dus ik twijfel of dit wel een easter egg is. :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

Als het waar is dat die man in sanandreas rondloopt dan is het een verwijzing naar een persoon dus een easter egg.

Zo niet dan is het geen easter egg.

En ik heb die man nog nooit in sanandreas gezien dus ik twijfel of dit wel een easter egg is. :unsure:

Heb je deze nog nooit gezien? :blink: Hij loopt vaak rond in Grove Street, en lijkt op die neger in dat oranje trainingspak ;)

Je komt 'm echter weinig tegen :(

Link to comment
Delen op andere websites

Als het waar is dat die man in sanandreas rondloopt dan is het een verwijzing naar een persoon dus een easter egg.

Zo niet dan is het geen easter egg.

En ik heb die man nog nooit in sanandreas gezien dus ik twijfel of dit wel een easter egg is. :unsure:

Heb je deze nog nooit gezien? :blink: Hij loopt vaak rond in Grove Street, en lijkt op die neger in dat oranje trainingspak ;)

Je komt 'm echter weinig tegen :(

Die neger met z'n oranje trainingpak lijkt totaal niet op die gast,als je naar de gezichten kijkt zie je meteen dat ze niet op elkaar lijken vind ik.

@eggie123,

Ik hoop dat je er een screen shot van kan maken want dan kunnen we gelijk zien of dit een echte easter egg is of een neppe easter egg. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

er is der een die der veel eer op lijkt.. zelfde kleding enzow... ik ben nu aan het zoeken screen komt!!! ;)

Bedankt eitje123 :lol:

Maar het is cker wel een Easter-Egg.... ik heb 't niet verzonnen :puh: Wil natuurlijk niet verbannen worden :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...