Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Het lijkt tijdens het proces beter dan op het uiteindelijke resultaat. Ik heb altijd respect voor mensen die dit kunnen. Mijn tekenskills zijn nihil.

Geplaatst:

Het lijkt tijdens het proces beter dan op het uiteindelijke resultaat. Ik heb altijd respect voor mensen die dit kunnen. Mijn tekenskills zijn nihil.

Agree

Geplaatst:

Agree

Agree-ception

Geplaatst:

Niet erg mooi afgewerkt, ziet er nogal rommelig uit. Naja in ieder geval leuk om te zien.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Niet erg mooi afgewerkt, ziet er nogal rommelig uit. Naja in ieder geval leuk om te zien.

Ik zie dan graag een tekening van jou. :puh:

Geplaatst:

Challenge accepted.

Geplaatst:

Challenge accepted.

Wel posten als je klaar bent he. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Aight.

Hij is nog niet af, kijk naar de achtergrond.. Reuzenrad, lucht etcetera. Het water, splashes enzo.. Plus ik ben heel boos geworden om het hoofd.

Maargoed! Hier heb ik 'mijn tekening'. Ik had het ook graag willen filmen, maar dat ging nogal slecht met mijn telefoon :')

16pfyg.jpg

Ben ik er trots op? Nee. Ik vind het filmpje veel beter.. Alleen jammer van het inkleuren en snel afraffelen.

Ik zal de foto snel vervanger naar een betere kwaliteit. :)

Bewerkt: door Dark_Zemy
Geplaatst:

Aight.

Hij is nog niet af, kijk naar de achtergrond.. Reuzenrad, lucht etcetera. Het water, splashes enzo.. Plus ik ben heel boos geworden om het hoofd.

Maargoed! Hier heb ik 'mijn tekening'. Ik had het ook graag willen filmen, maar dat ging nogal slecht met mijn telefoon :')

16pfyg.jpg

Ben ik er trots op? Nee. Ik vind het filmpje veel beter.. Alleen jammer van het inkleuren en snel afraffelen.

Ik zal de foto snel vervanger naar een betere kwaliteit. :)

Ik krijg nu de neiging om ook te gaan tekenen :puh:

Geplaatst:

Hmm.. Zowiezo merk ik dat als je iets inkleurt dat de kwaliteit achteruit gaat van een tekening dan dat je het zwart en wit laat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...