Jump to content

GTA EFLC Feature Transfer error

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,Ik wou GTA EFLC installeren maar opeens krijg ik een feature transfer error. Hoe fix ik dit, vroeger had ik GTA EFLC geinstalleert zonder probleem lol post-130939-0-11168200-1364881819.png

Geplaatst:

Ligt waarschijnlijk aan stof/krassen op je CD. Maak hem eens schoon, indien dat niet werk zal ik gewoon een torrent downloaden en dan activeren met je Serial. (En spelen met je CD)

Je hebt hem immers gekocht dus er is niks illegaals aan. ;)

Geplaatst:

Had ik zelf met SA, ik kopieerde alles van de CD in een bestandje (op bureaublad) maar GTA SA is een stukkie kleiner dan IV, dus .....

Geplaatst:

Als je geen crack gebruikt en het serienummer ingeeft dat op het boekje staat zou multiplayer en alle andere features van Games for Windows LIVE nog moeten werken ja. :)

Geplaatst:

Mijn data2.cab is kapot, maar waar kan ik die downloaden :puh:?

Btw, als je EFLC hebt moet je de code invullen als je voor eerste keer LauncEFLC doet?

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg je berichten te bewerken in plaats van 2 berichten na elkaar te plaatsen.<<<

Geplaatst:

Waar je data2.cab kan downloaden mag ik je niet vertellen, aangezien je hiervoor gewoon het hele spel moet downloaden en dat gebeurt meestal voor illegale doeleinden (en dat is hier tegen de regels). Wanneer je precies de seriecode moet invoeren ben ik helemaal vergeten, maar waarschijnlijk als je de eerste keer op LaunchEFLC.exe klikt ja. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Heb ik het eindelijk gedownload, wil ik het installeren zegt het dat ik SP1 moet hebben, op de hoes staat dat ik bij windows 7 SP1 moet hebben, maar dat heb ik al. WTF?

Edit

Ik heb het ook op windows XP geprobeerd maar daar komt er bij disk 2: Onherstelbare fout...

Bewerkt: door PatricknL

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...