3L1077 Geplaatst: 2 april 2013 Rapport Geplaatst: 2 april 2013 Hey, Ik heb sinds kort de headset Tritton Pro+ 5.1, Als ik hem nu wil aansluiten op de ps3, hoor ik mezelf wel praten door de micro, maar hoor ik geen gamegeluid? Iemand ervaring? Reageren
Woody268 Geplaatst: 2 april 2013 Rapport Geplaatst: 2 april 2013 Heb je hem aangesloten zoals hier? [/url] Reageren
3L1077 Geplaatst: 2 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2013 (bewerkt) Dat is de vorige versie van de headset denk ik, maar ik heb gewoon da handleiding gevolgd? Uhm, ik heb hem op optische audio kabel ofzo, en nu hoor ik alles wat zich in het hoofdmenu afspeelt, dus muziek, etc, maar als ik dan het spel opstart hoor ik niets meer? >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd. Gebruik voortaan de Bewerk-knop om je bericht aan te passen.<<< Bewerkt: 2 april 2013 door Thundercover Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 2 april 2013 Rapport Geplaatst: 2 april 2013 http://www.youtube.com/watch?v=u68G707YrFA Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 2 april 2013 Rapport Geplaatst: 2 april 2013 (bewerkt) Kijk eens bij de XMB bij "Geluid" Of hoe het heet, en stel daar in dat je geluid niet van HDMI komt? En bij Randapparatuur rondneuzen mag ook wel :3 Bewerkt: 2 april 2013 door Dipsie8 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.