Volgers 0 Boxart Grand Theft Auto V onthuld Door Flitskikker, 2 april 2013 Bericht rapporteren Rockstar heeft zojuist de digitale versie van de boxart van Grand Theft Auto V gepubliceerd op haar website. Je kunt hem meteen downloaden als wallpaper. Bron: http://www.rockstargames.com/newswire/article/49291/grand-theft-auto-v-official-cover-art.html Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 2 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 april 2013 mmm, I love it!!!! Michael op een jetski geniaal. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 2 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 april 2013 Voor de leut even mijn GTA IV-hoesje erbij genomen en de gelijkenissen zijn best groot. -Helikopter linksboven, altijd -Bovenaan hebben we Niko, hier is het Michael -Rechtsboven hebben we een NRG-900, hier een Sanchez -Linksmidden hebben we Lola en Vlad, hier Kate Upton -Rechtsmidden een sniper, hier Trevor met sniper -Onder de Grand Theft Auto hebben we een speciaal voertuig (Cablecar), hier de Jetski -Linksvanonder is er een auto-achtervolging, hier is die rechtsvanonder -Rechtsvanonder Jacob met een 9mm, hier Franklin met een 9mm In essentie: Vlad weg voor Chop I love box-arts :3 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 2 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 april 2013 Die ziet er weer gelikt uit. Kan niet wachten om in die Buzzerd (of variant erop) te zitten. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 2 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 april 2013 Meest opmerkelijke van de cover vind ik toch wel het kogelvrije vest wat Michael draagt op de Jetski. Verder ziet de cover er wel redelijk uit. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 2 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 april 2013 ZIet er gruwelijk uit Ik had het nooit door dat de boxart hetzelfde (bijna) is kwa indeling Goed opgemerkt Phoenyxar! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 2 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 april 2013 Meest opmerkelijke van de cover vind ik toch wel het kogelvrije vest wat Michael draagt op de Jetski. Zou dat geen life savings vest zijn, aangezien die op het water zit? Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 2 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 april 2013 Meest opmerkelijke van de cover vind ik toch wel het kogelvrije vest wat Michael draagt op de Jetski. Zou dat geen life savings vest zijn, aangezien die op het water zit? Lijkt me niet, aangezien een reddingsvest altijd een opvallende kleur moet hebben en dat is hier niet het geval. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 2 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 april 2013 (bewerkt) Meest opmerkelijke van de cover vind ik toch wel het kogelvrije vest wat Michael draagt op de Jetski. Zou dat geen life savings vest zijn, aangezien die op het water zit? Lijkt me niet, aangezien een reddingsvest altijd een opvallende kleur moet hebben en dat is hier niet het geval. ik heb ook gewoon een zwart reddingsvest ( we hebben een speedboot) dus dat kan het ook gewoon zijn. Ik vind deze box art wel een stuk kleurrijker dan de voorgaanden. Bewerkt: 2 april 2013 door GrandTheftHaye Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 2 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 april 2013 Mooie boxart, leuk dat ze zich aan een aantal standaarden houden. Het is vooral lekker kleurrijk zoals we Los Santos kennen. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 2 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 april 2013 Zeker een gave boxart. Ik hoop dat Chop in de game net zo aanwezig is als op de boxart, wat een bruut beest zeg. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 2 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 april 2013 Cover ziet er fantastisch uit, zoals we wel van Rockstar Games mogen verwachten. Wat al een paar keer gezegd is, het ziet er kleurrijker uit. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 2 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 april 2013 (bewerkt) Voor de leut even mijn GTA IV-hoesje erbij genomen en de gelijkenissen zijn best groot. -Helikopter linksboven, altijd -Bovenaan hebben we Niko, hier is het Michael -Rechtsboven hebben we een NRG-900, hier een Sanchez -Linksmidden hebben we Lola en Vlad, hier Kate Upton -Rechtsmidden een sniper, hier Trevor met sniper -Onder de Grand Theft Auto hebben we een speciaal voertuig (Cablecar), hier de Jetski -Linksvanonder is er een auto-achtervolging, hier is die rechtsvanonder -Rechtsvanonder Jacob met een 9mm, hier Franklin met een 9mm In essentie: Vlad weg voor Chop I love box-arts :3 Dergelijke overeenkomsten vind ik ook altijd leuk ! De motor, de knappe vrouw, de helikopter, enzovoort! Meest opmerkelijke van de cover vind ik toch wel het kogelvrije vest wat Michael draagt op de Jetski. Verder ziet de cover er wel redelijk uit. Zou dat niet gewoon een reddingsvest zijn? Bewerkt: 2 april 2013 door Dotz Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 2 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 april 2013 Prachtige cover, komt misschien ook door de stijl van de artwork. Vind deze stijl een stuk mooier dan die van andere GTA's Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 2 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 april 2013 Perfecte artwork! Hier zit tenminste weer wat kleur in. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Rockstar heeft zojuist de digitale versie van de boxart van Grand Theft Auto V gepubliceerd op haar website. Je kunt hem meteen downloaden als wallpaper.
Bron: http://www.rockstargames.com/newswire/article/49291/grand-theft-auto-v-official-cover-art.html
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites