Volgers 0 Boxart Grand Theft Auto V onthuld Door Flitskikker, 2 april 2013 Bericht rapporteren Rockstar heeft zojuist de digitale versie van de boxart van Grand Theft Auto V gepubliceerd op haar website. Je kunt hem meteen downloaden als wallpaper. Bron: http://www.rockstargames.com/newswire/article/49291/grand-theft-auto-v-official-cover-art.html Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 2 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 april 2013 Erg mooi! Dat was ook het eerste wat mij opviel, hij is erg kleurrijk. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 april 2013 Super vet!!!! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 2 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 april 2013 Voor een keer heb ik rockstar overschat. Ik had echt iets speciaal verwacht, het is zeker mooi, maar niet speciaal. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
p-p Geplaatst: 2 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 april 2013 Wauw, mooi! Inderdaad lekker kleurrijk! Ik ben benieuwd naar de overige artworks, die ze hopelijk nog gaan onthullen in volle glorie..? Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 2 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 april 2013 Mooi artwork, meer van hetzelfde om het zo maar even te zeggen, maar toch vind ik het wel een mooie cover. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst: 2 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 april 2013 Mooi :dans: mooi kleurrijk ooh. Kheb al zoooo zin in de release. Sinds de eerste pre-order dag bij Gameshop twente meteen gepreorded Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
TerrorMau5 Geplaatst: 2 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 april 2013 Big Love For The BoxArt keep up the good work Rockstar Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 2 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 april 2013 Het kan me eigenlijk niet zoveel boeien, zo'n Boxart. :$ Dat kan nog zo mooi zijn, zegt vrij weinig over het spel. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 2 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 april 2013 Het kan me eigenlijk niet zoveel boeien, zo'n Boxart. Dat kan nog zo mooi zijn, zegt vrij weinig over het spel. Als hier alleen al een getekend plaatje wordt gepost pist men in hun broek van blijdschap. Leuke boxart, maar inderdaad niet heel interessant. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 2 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 april 2013 Het kan me eigenlijk niet zoveel boeien, zo'n Boxart. Dat kan nog zo mooi zijn, zegt vrij weinig over het spel. 100 % mee eens. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 2 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 april 2013 Het kan me eigenlijk niet zoveel boeien, zo'n Boxart. Dat kan nog zo mooi zijn, zegt vrij weinig over het spel. 100 % mee eens. Is het niet een beetje de bedoeling dat ontwikkelaars met dit soort dingetjes de spanning/interesse opvoeren? Want ik krijg door dit soort nieuws alleen maar zin in GTA V, hoor. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 2 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 april 2013 ^Zelfde hier Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 2 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 april 2013 (bewerkt) Voor de leut even mijn GTA IV-hoesje erbij genomen en de gelijkenissen zijn best groot. -Helikopter linksboven, altijd -Bovenaan hebben we Niko, hier is het Michael -Rechtsboven hebben we een NRG-900, hier een Sanchez -Linksmidden hebben we Lola en Vlad, hier Kate Upton -Rechtsmidden een sniper, hier Trevor met sniper -Onder de Grand Theft Auto hebben we een speciaal voertuig (Cablecar), hier de Jetski -Linksvanonder is er een auto-achtervolging, hier is die rechtsvanonder -Rechtsvanonder Jacob met een 9mm, hier Franklin met een 9mm In essentie: Vlad weg voor Chop I love box-arts :3 Haha. Het kan me eigenlijk niet zoveel boeien, zo'n Boxart. Dat kan nog zo mooi zijn, zegt vrij weinig over het spel. Ja eigenlijk wel, maar elk stukje info vind ik fijn! Bewerkt: 2 april 2013 door nyltje Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 2 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 april 2013 Het kan me eigenlijk niet zoveel boeien, zo'n Boxart. :$ Dat kan nog zo mooi zijn, zegt vrij weinig over het spel. Ach ja, dat doet passie met een man (en wellicht ook wel met een vrouw maar in dit geval dus niet). Een simpele jpg is ineens geluk waard. In plaats van het ten twijfel te stellen zou je het moeten omarmen. Het is misschien niet speciaal, maar als dit het niet is zouden een hoop poly's in een game dat dus ook niet kunnen zijn... Verwonder jezelf Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 2 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 april 2013 Leuk. net als prio al vermelde hier zit weer eens flink wat kleuren in. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Rockstar heeft zojuist de digitale versie van de boxart van Grand Theft Auto V gepubliceerd op haar website. Je kunt hem meteen downloaden als wallpaper.
Bron: http://www.rockstargames.com/newswire/article/49291/grand-theft-auto-v-official-cover-art.html
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites