Jump to content

Problemen met verbinden Server


Nissan

Recommended Posts

Hallo jungskes,

D.m.v. Hamachi (ivm het niet kunnen port forwarden, of ze eventueel open zetten) wil ik graag een Server opzetten. Nu is dit toestraks getest, en de eerste deelnemer kon gewoon verbinden. In het mtaserver.conf heb ik mijn hamachi IP gezet, tesamen met een wachtwoord. De 2e deelnemer kan niet joinen, en krijgt de hele tijd connection time out. Meer details, of weet iemand waar dit aan kan liggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen jullie elkaar allemaal pingen in Hamachi? Dus jij naar speler X en vice versa? Als de een wel kan joinen en de ander niet, dan zou het probleem vrijwel zeker bij hem zelf moeten liggen.

Mocht er geen firewall tussen zitten, dan zou de speler die niet kan joinen het Hamachi netwerk even kunnen instellen als prioriteit. In W7 kan dat via: Control Panel > Network and Internet > Network and Sharing Center > Change Adapter Settings. In dat scherm zie je alle netwerkverbindingen staan. Druk dan even op de linker ALT-toets en ga naar Advanced > Advanced Settings. Vervolgens zet je Hamachi boven de overige verbindingen en druk je op OK om toe te passen.

Link to comment
Delen op andere websites

IP moet je niet in mtaserver.conf zetten. Gewoon weglaten. LAN-broadcasting laat je ook gewoon op 0 staan, serverport laat je gewoon op 22003 staan etc, gewoon alles standaard.

Het enige dat degene die wil joinen moet doen, is jouw Hamachi-IP joinen op poort 22003. Zou gewoon moeten werken. Als zijn MTA de server niet kan vinden in de local servers-lijst, dan kan hij nog proberen om het adres (hamachi-ip:22003) handmatig bovenin het scherm van de serverlijst in te vullen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...