Jump to content

100% halen lukt niet:S

Nightstalker

Recommended Posts

ik heb net end of the line gehaald en de rest en heb alle huizen en missies etc. gehaald niet de burglar missies want op een andre site staat dat dat niet hoeft maar als het wel moet hoe haal je die dan? kan iemand mij dit duidelijk uitleggen?

Delen op andere websites

ik heb nu 99.48% ofzo maar alle save huizen staan toch op de map of niet(dat rode of groene huisjes ding) want anders heb ik die ook allemaal en ik weet niet hoe je die burglar missies moet halen(als die moeten dan) voor de rest heb ik dus alles gedaan een ding nog geloof ik maar ik weet niet wat:S(en ook geen cheats gerbuikt[hoop ik misschien perongeluk maar vast niet])

iemand moet me helpen:S

Delen op andere websites

ik heb nu 99.48% ofzo maar alle save huizen staan toch op de map of niet(dat rode of groene huisjes ding) want anders heb ik die ook allemaal en ik weet niet hoe je die burglar missies moet halen(als die moeten dan) voor de rest heb ik dus alles gedaan een ding nog geloof ik maar ik weet niet wat:S(en ook geen cheats gerbuikt[hoop ik misschien perongeluk maar vast niet])

iemand moet me helpen:S

Dat zit hem in een klein dingetje.

Maar als je zoveel procent al hebt is het natuurlijk moeilijk om te vinden wat je nog moet doen.

En net zoals GoKu al zei:Check de 100% check list.

Ga stap voor stap alles na en je vind wat je nog moet doen. ;)

Delen op andere websites

(en ook geen cheats gerbuikt[hoop ik misschien perongeluk maar vast niet])

Hoe kun je per ongeluk cheats gebruiken? :blink:

Ga er gewoon van uit dat je geen cheats hebt gebruikt.....

Je kan zien hoeveel cheats je hebt gebruikt!

Start-->Misk-->Naar onder scrollen en als je ziet cheats:(getal) dan heb je codes gebruikt. ;)

Bewerkt: door *MARCO*
Delen op andere websites

maar moet je nu eigenlijk bij alle scholen gewoon brons halen voor 100% of goud

Nee, moet je niet doen.

Je moet wel alles gehaald hebben maar het gelijk welke medaille je hebt.

Hier de uitleg van de burglar.

De burglar mission:

Vind een zwarte boxville(voor de gym van los santors) tussen 20.00 en 6.00.Duw dan op r3,en zoek een huis waar je kan inbreken(geel pijltje voor de deur) ga binnen en steel wat je kan stelen.

En om het te halen moet je 10000 stelen in 1 nacht.

Bewerkt: door Renne
Delen op andere websites

wao sick 10000 dollar wao das egt moeilijk moetk zeker naar zo'n vet groot huis gaan ofzo in villa heeft iemand daar tips voor .

en je moet dus wel burglar hale voor 100% want op www.gta-sanandreas.com staat van niet maar thx alvast en ik heb dus geen cheats gebruikt dankjullie jongens kank et vandaag nog hale:D:D:D:D

Bewerkt: door Nightstalker
Delen op andere websites

Moet niet.

Je moet 2 huizen bij elkaar vinden.En dan inbreken in het eerste huis dan naar het tweede huis en dan weer naar het eerste huiw want alles staat weer terug.

Dan is het echt niet zoveel,hooor.

Probeer maar eens. ;)

Delen op andere websites

ey mensen de burglar missies hoeft niet heb em net gehaald maar er gebeurt niks

ik snap er niks van ik heb alles op de checklist gehaald:S.tenzij ik iets over het hoofd zie.

maar hoort de chiliad missies in je stats/missies te staan want die zie ik niet maar heb ik wel gehaald ik heb egt geen idee weet iemand een hele goede uitgebreide checklist(niet op gtagames.nl hebk al gekeke en die klopt nie eens egt)

----------------------------------

Gepost op: 14 Jul 2005, 07:58:08

mense ik weet het egt niet iets is onduidelijk zal nog ff goed de checklist checken

---------------------------------

Geplaatst op 14 Jul 2005, 08:05:24

ik vind dit raar heb net de hele checklist aangekruist en toch geen 100%.

moet je iets in verschillende dingen doen ofzo?

bijv. shooting range in alle steden ofzo ik weet het egt niet:S:S ik heb het op de xbox dus kank et niet egt aan iemand geve(savegame) ik moet iemand kenne diet 100% heeft

Edit door Exabyte: Post samen gevoegd , Check je Pm's.

Bewerkt: door Exabyte
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...