MegaPilot Geplaatst: 5 april 2013 Rapport Geplaatst: 5 april 2013 Zoals de titel het zegt! Ikzelf heb al voor om en bij de 650 euro online gekocht. Reageren
Kloep Geplaatst: 5 april 2013 Rapport Geplaatst: 5 april 2013 Veel te veel om nu een getal te kunnen zeggen. Het loopt in ieder geval op in de duizenden euro's. Reageren
Davedavy Geplaatst: 5 april 2013 Rapport Geplaatst: 5 april 2013 (bewerkt) Als ik alles bij alles zo bekijk, (veel) meer dan 10000 euro, wel verdeeld over een aantal jaren, maar goed ik koop zowat alles online. Laptop's, TV's, mijn scooter bijvoorbeeld Daarnaast heb ik nog een China shop verslaving wat ook oploopt tot 1000+ euro. Bewerkt: 5 april 2013 door Davedavy Reageren
Michael Geplaatst: 5 april 2013 Rapport Geplaatst: 5 april 2013 Ik koop sowieso meestal in de winkel Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 5 april 2013 Rapport Geplaatst: 5 april 2013 (bewerkt) Genoeg. Het laatste wat ik online heb gekocht is mijn laptop, 1 jaar terug Bewerkt: 5 april 2013 door Dipsie8 Reageren
Silverbyte Geplaatst: 5 april 2013 Rapport Geplaatst: 5 april 2013 Ik heb geen idee hoeveel precies, maar dat loopt toch wel in de duizendtallen denk ik. Bijna alles wat ik koop, koop ik online. Kleding, games, boeken, gitaarmeuk, schoenen, laptop, telefoon. Ik heb een schurfthekel aan naar de winkel gaan. Opdringerige banga's die je allerlei lelijke zooi onder de neus schuiven. Mens, laat me gewoon zelf winkelen. Reageren
Davedavy Geplaatst: 5 april 2013 Rapport Geplaatst: 5 april 2013 Over een paar jaar maar overstappen op de boodschappen bezorg service! Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 april 2013 Rapport Geplaatst: 5 april 2013 Moeilijk om te zeggen. Meestal koop ik alleen computer spul (vooral hardware) en games online. Daarnaast nog een hele hoop geld vergooid aan premium voor browsergames. Vroeger kon ik makkelijk 10 euro per maand aan een browsergame als The West geven, maar sinds de makers echt hebberig zijn geworden ben ik daar mee gestopt. Reageren
SilverRST Geplaatst: 5 april 2013 Rapport Geplaatst: 5 april 2013 Ik koop niks op online. Maar heb wel 26 euro gekocht online vorig jaar op Bol.com, voor een USB speaker van Logitech. Daarna niets meer, wil het mijn eigen ogen kijken hoe het echt eruit ziet en hoe groot, hoe kleurig, hoe echt, hoe real etc etc. Geen google images shit. Reageren
mekane Geplaatst: 5 april 2013 Rapport Geplaatst: 5 april 2013 1x gta vice city stories voor ps2 online besteld op bol.com voor de rest altijd in de winkel hou niet van 1 dag wachten terwijl als ik naar de winkel gaat dat het het dan per direct heb Reageren
Davedavy Geplaatst: 6 april 2013 Rapport Geplaatst: 6 april 2013 Ik koop niks op online. Maar heb wel 26 euro gekocht online vorig jaar op Bol.com, voor een USB speaker van Logitech. Daarna niets meer, wil het mijn eigen ogen kijken hoe het echt eruit ziet en hoe groot, hoe kleurig, hoe echt, hoe real etc etc. Geen google images shit. Online is het vaak goedkoper, en is het niet goed stuur je het toch gewoon terug? Bij de meeste shops is dit gratis. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2013 Online is het vaak goedkoper, en is het niet goed stuur je het toch gewoon terug? Bij de meeste shops is dit gratis. Dat en je hoeft je reet niet van die luie stoel te heffen..:$ Bpack ophaalpunt/Kiala ophaalpunt is ook wel handig, dan hoeft er niemand thuis te zitten voor je pakje te ontvangen. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 april 2013 Rapport Geplaatst: 6 april 2013 ik denk dat ik meer dan 1500 euro online heb gekocht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.