xCrazyShotgun Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Tussen de 500 en de 1000. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Een paar honderd euro. Maar niet allemaal zelf betaald. Reageren
Rutger. Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Denk aan duizenden euro's. Computers, monitors, mobiele telefoons en games nemen het grootste gedeelte van alle aankopen in. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Zou zo niet zeker weten hoeveel ik al precies heb uitgegeven, maar denk toch wel iets van €2000. Immers, ik heb al zeker 50 films gehuurd en veel muziek gekocht in de iTunes Store, heel wat apps gekocht in de App Store, en natuurlijk nog andere zaken. Zo kocht ik Windows 7, Windows 8, Office (op dit moment een abonnementje lopen voor €10 p/m) en zo kan ik nog wel een hele waslijst aan aankopen noemen, haha. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 Online kopen doe ik niet zo heel veel. Alleen computer onderdelen koop ik vooral online. Daarnaast soms wat dvd's. Maar voor de rest niet zo heel veel. Ben meer zo iemand die het product fysiek wil zien voordat ik het ga kopen. maar als ik dan kijk naar het afglopen a 1,5 jaar. Dan loopt het toch wel tegen de €3000,- Waarvan mijn computer onderdelen en video games op steam toch wel het meeste geld hebben gekost. Reageren
TrueSkum Geplaatst: 17 juni 2014 Rapport Geplaatst: 17 juni 2014 Ik denk rond 600 - 700 euro. Reageren
Votair Geplaatst: 17 juni 2014 Rapport Geplaatst: 17 juni 2014 Rond de 1000 euro ongeveer, vooral games en m'n gamepc. Reageren
1974 Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 (bewerkt) Een bedrag zo rond het Getal van Pi . Bewerkt: 18 juni 2014 door 1973 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 26 februari 2016 Rapport Geplaatst: 26 februari 2016 (bewerkt) Hmm, ik ben niet bepaald zo'n persoon dat graag aan online-shoppen doet. 't Liefst wil ik het product met m'n eigen ogen kunnen aanschouwen alvorens ik 't daadwerkelijk aanschaf. Plus als je iets op een website bestelt kan het artikel flink afwijken dan dat 't op de betreffende afbeelding wordt getoond, maar dat neemt niet gelijk weg dat ik helemaal niets heb gekocht. Ikzelf schat dat 't bedrag uitkomt op een paar honderden euro's (wellicht iets meer), alsnog kan ik er ruim naast zitten. Bewerkt: 26 februari 2016 door .PhoeniX. Reageren
RUBENN Geplaatst: 26 februari 2016 Rapport Geplaatst: 26 februari 2016 Hmm, ik ben niet bepaald zo'n persoon dat graag aan online-shoppen doet. 't Liefst wil ik het product met m'n eigen ogen kunnen aanschouwen alvorens ik 't daadwerkelijk aanschaf. Plus als je iets op een website bestelt kan het artikel flink afwijken dan dat 't op de betreffende afbeelding wordt getoond, maar dat neemt niet gelijk weg dat ik helemaal niets heb gekocht. Ikzelf schat dat 't bedrag uitkomt op een paar honderden euro's (wellicht iets meer), alsnog kan ik er ruim naast zitten. Ik werk bij een webshop, en als consument ben je echt goed beschermt bij de wet. De webshop moet je als koper bijna altijd de mogelijkheid geven om je product terug te sturen en je geld terugstorten. Vrij weinig om 'bang' voor te zijn als je iets koopt. OT: geen idee voor hoeveel ik online heb gekocht, het zal waarschijnlijk rond de 400 euro zitten. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 26 februari 2016 Rapport Geplaatst: 26 februari 2016 Hmm, ik ben niet bepaald zo'n persoon dat graag aan online-shoppen doet. 't Liefst wil ik het product met m'n eigen ogen kunnen aanschouwen alvorens ik 't daadwerkelijk aanschaf. Plus als je iets op een website bestelt kan het artikel flink afwijken dan dat 't op de betreffende afbeelding wordt getoond, maar dat neemt niet gelijk weg dat ik helemaal niets heb gekocht. Ikzelf schat dat 't bedrag uitkomt op een paar honderden euro's (wellicht iets meer), alsnog kan ik er ruim naast zitten. Ik werk bij een webshop, en als consument ben je echt goed beschermt bij de wet. De webshop moet je als koper bijna altijd de mogelijkheid geven om je product terug te sturen en je geld terugstorten. Vrij weinig om 'bang' voor te zijn als je iets koopt. OT: geen idee voor hoeveel ik online heb gekocht, het zal waarschijnlijk rond de 400 euro zitten. Leuk en aardig als het een Nederlandse webshop is. Als je het bij een of andere vage buitenlandse shop koopt kan je mooi fluiten naar je geld. Ik zal auto's van autoscout en dergelijke maar meetellen. Auto's ~3000 euro Computer spullen rond de 2000 euro Games eurootje of 800 Kleding 1500 schat ik zo 2 tv's, meubilair etc rond de 2000. Toch zo'n 9300 euro van wat ik zeker weet. Zal wel iets hoger liggen. Reageren
Dotz Geplaatst: 27 februari 2016 Rapport Geplaatst: 27 februari 2016 >€10.000,- Virtuele items in games als BFH, WoW-abonnement, LP's, tweedehands shizzle op Marktplaats, pizza's, vakanties, entreetickets voor concerten en festivals, premiumabonnementen op sites als Habbo Hotel en Brazzers, etc.. Ik vraag me af of ik ondertussen meer geld online heb uitgegeven dan offline.. Reageren
moechy Geplaatst: 27 februari 2016 Rapport Geplaatst: 27 februari 2016 als auto's en dergelijke meetellen dan zit ik op >€20.000 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 27 februari 2016 Rapport Geplaatst: 27 februari 2016 Ik zit dan net onder de 1000 euries... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.