Na$! Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2004 help gta vice city start niet meer op altijd als ik een mot prober te instaleren start het niet meer op :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2004 help gta vice city start niet meer op altijd als ik een mod probeer te instaleren start het niet meer op :blink: help! Edit by Mr. Cortez: Wil je volgende keer op de 'edit' knop drukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2004 zeg ff welke mods je allemaal hebt geinstalleerd anders kan ik je niet helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2004 (bewerkt) scooter nog niet volledig ik had de error gekregen toen ik de eerst faggio wou installeren :dir file error!it might be in use ...exiting Bewerkt: 4 juli 2004 door marco vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2004 ow ik heb dat nog nooit gehad...maar heb je alles gedaan wat ik geschreven had??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2004 ja ma ik heb het nog 5 keer geprobeerd en toen ging het maar nu heb ik op add gerukt en 1 toegevoegd maar dat staat er nog niet in dat is nog bezig met laden ofzoiet dus ik zal nog ff w8 zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2004 heb je bij de bestanden ook het alleen lezen uitgezet...ook de submappen he en heb je rebuilt archive gedaan?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2004 ik zal eens zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2004 wat zijn subbmappen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2004 de mappen die onder de hoofdmap vallen...bijv data is een submap van de mab rockstargames Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2004 ah ma als ik da uitzet zet em da uitomatisch terug op en als ik nu op add druk en ik voeg een toe dan zegt eem I/O error 32 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2004 sorry dan weet ik het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2004 das sniks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2004 das sniks Niet dubbelposten! Wil je eerst de ReadMe doorlezen voordat je hier gaat vragen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2004 JA de readme ik heb dit ook gehad! JE moet gewoon goed doorlezen, Dat lukt het wel je kan ook de knop edit gebruiken om een bericht te editen! Maare Het lukt je wel :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.