Jump to content

GTA IV Start niet op


1shotand2dead

Recommended Posts

Hallo GTAforum,

Als ik GTA IV opstart gebeurt er niets ook niet als ik met administratierechten doe en ook niet in compibaliteitsmodus.

Ik heb de patch 1.0.7.0 al geïnstalleerd en GFWL ook, de drivers zijn geüpdatet.

Nu weet ik niet meer wat ik moet doen

Ik heb:

4 GB ram werkgeheugen,

Intel Duo Core e5500 2,8 ghz

NVidia GeForce GT 430 met 1 gb geheugen,

Windows 7 home Prem 64 bit

Weten jullie nog wat ben al dagen bezig,

Groet

Link to comment
Delen op andere websites

@ djmaddox Ik zal het morgen eens proberen,

Je hoort meer van me als het gelukt is en voor nu bedankt :)

UPDATE: Er gebeurt niets als ik LaunchGTAIV.exe via Als administrator start.

Bewerkt: door 1shotand2dead
Link to comment
Delen op andere websites

Werkte het eerst wel met een patchloze versie van GTA IV?

Soms heb je dat je eerst moet inloggen voor 'Rockstar Games Social Club' oftewel 'RGSC' om te kunnen spelen.

Dus eerst (offline) inloggen op RGSC en daarna 'launchIV.exe' met de linkermuisknop dubbelklikken.

(ik speel GTA op Windows 8 en daar zitten wat struggles zoals niet kunnen updaten en voor elk bestand administratierechten hebben om te kunnen wijzigen).

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je reactie.

Nee de patchloze versie van GTA IV werkte ook niet,

En als ik LaunchGTAIV.exe start met administrator rechten start en dan RGSC niet inlog (offline) dan gebeurt er nog steeds niets.

Je hoort wel de CD aanslaan als je dat spel start maar er gebeurt gewoon niets.

Ik ben echt ten einde raad,

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger heeft het gewerkt ja, maar nu echt niet meer.

Als ik die live.dll of zoiets in de :C\Progam Files x86\ Rockstar Games en dan GTA IV zet dan blijft het hetzelfde. Er gebeurt nikkes nakkes nada ik snap het gewoon niet.

Misschien moet ik eens mijn pc resetten dan heb ik ook een verse Windows maar dat had ik geprobeerd via mijn pc en die zegt dan dat er een fout is.

Misschien kan ik ook wel dualboot doen dat ik dan Vista of XP onder een pc zet misschien werkt dat.

Wat werkt het beste om GTA IV werkend te krijgen Vista of XP ? ik hoor het graag.

In ieder geval erg bedankt voor de reacties...

UPDATE: Ik installeer nu GTA IV onder Progam Files in plaats van Progam Files x86 sommige mensen zeggen dat het helpt we zullen het zien.

Gr.

Bewerkt: door 1shotand2dead
Link to comment
Delen op andere websites

Heeft het geholpen of heb je het nog niet geprobeerd? We willen namelijk weten of je de oplossing gevonden hebt, zodat deze bij mensen met hetzelfde probleem kan worden toegepast, of dat het je nog niet gelukt is, en we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Je Specs zijn voor de minimale eisen wel O.K. dus daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen.

Hij geeft dus wel aan dat hij laadt (met de disc cursor) en je computer begint harder te draaien?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...