Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hai,

Ik heb me al meerdere malen in de 3D wereld willen smijten, oa. door het zelf te proberen, of door tutorials te volgen, maar ik ben nooit verder geraakt dan een kubus. Nergens kon ik tutorials van een goede kwaliteit vinden, voor een programma als Blender, of een ander gratis 3D programma voor mac.

Mijn vraag is nu aan de mensen die met zo'n programma's om kunnen gaan,

hoe, en waar hebben jullie het geleerd? En hebben jullie er ook lang over gedaan, of..?

Geplaatst:

Als je toch nog verder wilt met blenders weet ik je wel een paar goede tutorials te geven; maar het gaat wel tijd en moeite kosten om het goed te gaan kunnen.

Geplaatst:

Geen goede kunnen vinden tutorials van Blender? Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik kan je het Wikibook Blender 3D: Noob to Pro aanraden. Daarnaast staan er ook op de site zelf verschillende tutorials en kan je op YouTube

in de hoeveelheid tutorials. Let wel even op welke versie ze gebruiken, want er staan nog wel een boel tutorials voor de oude versie online. Qua functionaliteit maakt het nauwelijks wat uit; sommige onderdelen zitten alleen net op een andere plek. En ja, leren modellen kost een boel tijd, geduld en oefening.
Geplaatst:

Ofwel waren het altijd oudere versies, of andere indelingen enzo, waardoor ik er vaak geen reet van kon en dus maar heb geragequit, maar toch bedankt voor de informatie.

Geplaatst:

Het gaat niet om modden, auto's converteren naar SA, het gaat er gewoon over dat ik de basis van zo'n programma's onder de knie kan krijgen.

Geplaatst: (bewerkt)

Of je gaat bouwkunde studeren, zoals ik, en dan mag je alles van Autodesk gratis en legaal downloaden van hun website :D.

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Of je gaat bouwkunde studeren, zoals ik, en dan mag je alles van Autodesk gratis en legaal downloaden van hun website :D.

Ja dat mag ik ook terwijl ik nog gewoon in de 7e van m'n vwo zit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...