Jump to content

gta san andreas instaleren lukt niet meer


unreal

Recommended Posts

ik had al een vraag gesteld over saved game bewaren is gelukt :D

maar toen deed ik dus op unnistal klikken en wouw ik het spel instaleren is ie halve wegge geeft ie :o [foutmelding] :o er stond zow ongweveer iest met de audio3#

zoiets geloofk hoe krijg je dat weer weg zodat ik het weer kan gaan spelen heb legaalen spel dus

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • unreal

    19

  • bigG

    14

  • Ikkes

    3

  • Arjen

    2

Top Posters In This Topic

Dat ligt waarschijnlijk aan je DVD. Moet je hem even schoonmaken of de CD even met water en zeep wassen onder de kraan (geloof me, dit brengt geen schade aan).

Anders moet je de DVD speler even schoonmaken.

PS. Praat aub ABN! Danku... :)

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je hem even schoonmaken of de CD even met water en zeep wassen onder de kraan (geloof me, dit brengt geen schade aan).

nog 1 ding je moet hem niet gaan droogvegen maar je meot hem laten opdrogen

Link to comment
Delen op andere websites

geloof me er gebeurt nix ik heb het vaak gedaan doe een beetje dreft (of iets dergelijks) op de disc (een heel klein beetje) en zet de kraan open maar voel eerst zelf met je vingers en zorg dat het een beetje lauw is. spoel daarmee de dreft e.d. weg en leg hem op een doekje en laat hem opdrogen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk idd dat het ook niet genoeg is maar neit geschoten is altijd mis overigens gaan ze vaak (net als die *piep* bart smit) hem in de winkel uitproberen in zoon stofvrije ruimte waar hij het altijd doet en dan heb je geen enkel bewijs dus als je over de ruiltijd bent is er weinig kans dat je je geld terug krijgt of hem mag ruilen (uberhuapt voor hetzelfde spel)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...