Joriz Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Wat is precies de foutmelding want misschien heeft dit helemaal niks met je DVDtje te maken. PS. Doe niet alles wat ze hier zeggen. Niet alle oplossingen zijn even slim. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Doe niet alles wat ze hier zeggen. Niet alle oplossingen zijn even slim. heb je het dan tegen mij? ik kan je verzekeren dat het werkt (tenzij het natuurlijk ook iets anders is) ik heb het zelf vaak gedaan en toen dee ie het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eli R Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Wat is precies de foutmelding want misschien heeft dit helemaal niks met je DVDtje te maken.PS. Doe niet alles wat ze hier zeggen. Niet alle oplossingen zijn even slim. Hij zei iets met audio 3, maar ik denk dat het data3.cab is, ik kan natuurlijk helemaal fout zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Wat is precies de foutmelding want misschien heeft dit helemaal niks met je DVDtje te maken. Waarschijnlijk wel. Dit probleem heb ik ook gehad en het was voorbij nadat ik mn DVD had schoongemaakt. Maar die marty maakt er weer een lulverhaal van. @ marty: Een vlek op een DVD maakt geen ene reet uit, een kras op een DVD is hetzelfde als een kip zonder kop, letterlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) jawel hoor ik had 3 grote vlekken op mijn disc en toen maakte ik hem schoon via de manier die ik vertelde en toen ze weg waren probeerde ik het opnieuw en toen dee hij het weer en een kras maakt natuurlijk ook wat uit (als hij niet te groot is, bij kleine doet ie het vaak wel) maar die vlekken ook :rolleyes: Bewerkt: 13 juli 2005 door marty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) jawel hoor ik had 3 grote vlekken op mijn disc en toen maakte ik hem schoon via de manier die ik vertelde en toen ze weg waren probeerde ik het opnieuw en toen dee hij het weeren een kras maakt natuurlijk ook wat uit (als hij niet te groot is, bij kleine doet ie het vaak wel) maar die vlekken ook :rolleyes: Ja, maar had jij problemen met je CD? Je moet gewoon doen wat hier staat, wat MClaw zei en als dat niet werkt. Een nieuwe ophalen. (als dat nog kan) Bewerkt: 13 juli 2005 door Badman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ja ik had ook problemen met de cd en toen dee ik dit dus (wat ikv ertelde) en toen dee hij het weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 hoe kan je er een screen van maken als je het installerd dan kan ik laten zien wat er staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Druk op print screen en dan plakken in paint . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Ik heb het [bonnetje gevonden] :lol: yes yes yes en ik hem hem voor men verjaardag gekregen en dat was op 4juli en ik kan het binnen 30 dagen ruilen emt bon dus heb ik nog tijd zat:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ik laat het nog wel ff zien misschien hoef ik eht dna niet eens te ruilen:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 hoe zet ik die screen nou op deze site misschien domme vraag maar ik ben neit echt slim met pc,s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ga naar http://www.imageshack.us en klik op bladeren selecteer je plaatje en klik op hoste neem de link ''direct link to image'' en zet hem in je adresbalk en dan op enter drukken zet het plaatje dan bij je favorieten (dan hoef je hem niet 2x te uploaden) druk in het typveld op de IMG button en vul de adres in en druk op OK je kan ook de adres tussen de [/img] haken zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 dan komt er te staan uploading en voor de rest niks hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 dan komt er te staan uploading en voor de rest niks hoor dan moet je ff wachten het duurt ongeveer ½ minuut a 1 minuut Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.