unreal Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 gta fout zow? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 heb je er iest aan ofniet zojah snap jij wat dit betekend? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 bij mij is het een onherstelbare fout <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 maar weet jij hoe je dta kan verwerken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 voortaan moet je de onderste link nemen dan kunnen we het plaatje vergroten nu zien we niet veel van de foutmelding Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 marty dan moet je op het plaatje een paar keer klikken met je muis dan wordt het helder bij mij probeer maaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Zo te zien staat data3.cab niet volledig op je DVD. Anders zou die geen foutmelding geven. Misschien zitten er krassen op... Hij is toch wel legaal he? @ Marty, Klik op 1 keer op het plaatje dan word ie vergroot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 oaj idd maar ik weet niet iets af van ''cyclische redundantiecontrole'' maar ik ken wel mensen die veel verstand hebben van PC's dus ik zal het vragen maar nu reageert hij niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Zo te zien staat data3.cab niet volledig op je DVDen hoe moet je die erop dan zetten en jah heb de legaal gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ik heb er hele maal geen verstand van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) Wat ik heb gevonden: "Dat houdt in dat die DVD die je probeert te kopiëren op sterven na dood is. Die kan je waarschijnlijk weggooien, maar éérst gaan we nog es kijken of er nog wat van af te kopiëren is." Bron: http://forums.breekpunt.nl Is ie niet misschien illegaal gebrand? Want dan ligt het aan je DVD Bewerkt: 13 juli 2005 door snorege Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 maar ik kan je niet volgen maar bedoel je soms met kopieren instaleren ofzow want ik wil het spel instaleren neit kopieren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 GTAwilco kun je de edit knop gebruiken? Ik wil me niet als mod gedragen, maar ik vind het wat irritant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 de kans dat je hem zonder bonnetje mag ruilen is wel heel klein. en het wordt nog heel veel kleiner als je garantie afgelopen is. maar ja wat marty als zei: niet geschoten is altijd mis. en anders wens ik je veel succes met het zoeken naar je bonnetje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Ik heb het [bonnetje gevonden] yes yes yes oftewel hij heeft hem al gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.