pietje puc Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ik ben net in de badlands aleen ik kan ineens geen terotorium meer over nemen :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ik ben net in de badlands aleen ik kan ineens geen terotorium meer over nemen :blink: Dat klopt. Je kan weer verder met gebieden veroveren als je alle missies uit hebt gespeelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 als je san fierro en las venturas hebt gehad ga je weer terug naar los santos en dan kan het weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietje puc Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 dat is fijn dank julie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 dat is fijn dank julie Graag gedaan. Dus als je alle missies hebt uitgespeelt dan kan je blijvend gebieden veroveren totdat je alles hebt veroverd natuurlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 dat is fijn dank julie Graag gedaan. Dus als je alle missies hebt uitgespeelt dan kan je blijvend gebieden veroveren totdat je alles hebt veroverd natuurlijk. Hoezo alle missies :blink: . Je hoeft niet alle missies te doen om gang wars te kunnen doen. Je kan alweer gangwars doen na de missie: Home Coming Kon je ook vinden met de zoekfunctie: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...76&hl=gang+wars http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...72&hl=gang+wars Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.