Jump to content

Crasht bij laadscherm


UnoriginalName

Recommended Posts

Hallo GTA'ers!

Ik ben nieuw op deze forum en ik heb een nogal stom probleem. Ik wou weer eens GTA 4 installeren. Het spel is geinstalleerd en ging het meteen bespelen maar terwijl het aan laden is,crasht opeens het spel naar het bureaublad,ik heb die memstrict of hoe dat ook noemt geprobeerd en het lukte,maar de toen ik de spel de dag daarna weer startte,kwam dat probleem weer terug.

Drivers zijn up-to-date,ik heb al de laatste patch geinstalleerd en ik heb een Nvidia 550 GTX Ti en AMD Phenom II X4 2.8 Ghz dus daar ligt het ook niet aan.

Bedant voor jullie hulp!

Bewerkt: door UnoriginalName
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een idee om, naast -memrestrict, ook wat andere commandlines te gebruiken. Beginnen met -safemode zou bijvoorbeeld geen kwaad kunnen.

Klik hier voor meer info m.b.t. commandlines.

Samen met -safemode hangt die nog vast en zijn die andere commandlines nutteloos zijn voor dit probleem? :?

Link to comment
Delen op andere websites

In principe doen ze niets meer dan wat je ook ingame kan aanpassen (gewoon wat de kwaliteit van grafische dingetjes wat verhogen of verlagen), maar ik heb al enkele keren gehoord dat op deze manier enkele problemen kunnen verholpen worden. Of jouw probleem daarmee verholpen wordt kan ik niet garanderen, maar je kan het uiteraard eens proberen.

Nog een andere mogelijke oplossing is het gebruik van XLiveLess, deze schakelt Games for Windows - LIVE uit, welke ook wel eens voor irritante problemen kan zorgen. Meer info over XLiveLess en hoe je het installeert vind je hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...