GuitarGuy666 Geplaatst: 13 april 2013 Rapport Geplaatst: 13 april 2013 Weer een keer iets geprobeert, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden Reageren
Rutger. Geplaatst: 13 april 2013 Rapport Geplaatst: 13 april 2013 Ziet er goed uit, ik vind de signature er alleen iets te donker uitzien voor het type game. Aan de hand van de trailers merkte ik niet dat het zo donker was. Verder had ik er meer letters en getallen op willekeurige plekken ingestopt en 'supergtagamer' linksonderin wit gemaakt in plaats van zwart. 4/5, maar dat is puur een persoonlijk onderliggend gevoel Reageren
3L1077 Geplaatst: 13 april 2013 Rapport Geplaatst: 13 april 2013 Ziet er goed uit, ik vind de signature er alleen iets te donker uitzien voor het type game. Aan de hand van de trailers merkte ik niet dat het zo donker was. Verder had ik er meer letters en getallen op willekeurige plekken ingestopt en 'supergtagamer' linksonderin wit gemaakt in plaats van zwart. 4/5, maar dat is puur een persoonlijk onderliggend gevoel Ik vind Watch Dogs juist wél donker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.