Mr. Vriecetti Geplaatst: 14 april 2013 Rapport Geplaatst: 14 april 2013 Ik heb een tekenfilm gemaakt over een homo seksueel varken. Ben benieuwd wat julie er van vinden! Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 14 april 2013 Rapport Geplaatst: 14 april 2013 Leuk gedaan De tekeningen zijn erg leuk, en er komen erg grappige momenten in voor Waar ik vooral van geniet zijn die verschillende stemmetjes + accenten. En natuurlijk die subtiele easter egg met de celnummers op het einde. Was het een schoolopdracht, of heb je 'm voor de lol gemaakt? In ieder geval, erg tof gedaan Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 april 2013 Rapport Geplaatst: 14 april 2013 Hier zitten zo veel (mogelijk onbedoelde) GTA-referenties in dat ik ze niet eens kan opnoemen. Vind het eigenlijk best een lollig stukje, kort en wat klein verhaal maar geweldig lollig op zich. Het varken (en vooral die stem) doet me trouwens denken aan Fernando Martinez op Emotion 98.3 in Vice City. Maar dat kan ook komen door het algemene "gay"-concept Reageren
Michael Geplaatst: 14 april 2013 Rapport Geplaatst: 14 april 2013 Je moet er meer maken. Het is zo leuk! Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 14 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2013 Bedankt voor jullie positiefe feedback! Ik ben zeker van plan om in de toekomst meer filmpjes te produceren! Helaas is de tijd die ik beschikbaar heb maar beperkt aangezien mijn studie veel tijd vergt. Vandaar dat ik van plan ben om in de toekomst een team te gaan samen stellen. Sowiso is dat goed om te doen omdat dat dat er voor zorgt dat de kennis van meerderen mensen bij elkaar komt. Inderdaad zijn er zeker gelijkenissen te vinden met de GTA games! Deels is dit toeval, anderzijds moet ik zeggen dat de grappen in de games, de geluiden en de sferen die gecreëerd worden altijd veel indruk op me gemaakt hebben. Dus dit zal mij zeker in een een bepaalde maten geïnspireerd hebben. Over eastereggs gesproken; voor de kenners onder ons valt er een GTA 1 hit in te ontdekken Reageren
Michael Geplaatst: 14 april 2013 Rapport Geplaatst: 14 april 2013 Bedankt voor jullie positiefe feedback! Ik ben zeker van plan om in de toekomst meer filmpjes te produceren! Helaas is de tijd die ik beschikbaar heb maar beperkt aangezien mijn studie veel tijd vergt. Vandaar dat ik van plan ben om in de toekomst een team te gaan samen stellen. Sowiso is dat goed om te doen omdat dat dat er voor zorgt dat de kennis van meerderen mensen bij elkaar komt. Inderdaad zijn er zeker gelijkenissen te vinden met de GTA games! Deels is dit toeval, anderzijds moet ik zeggen dat de grappen in de games, de geluiden en de sferen die gecreëerd worden altijd veel indruk op me gemaakt hebben. Dus dit zal mij zeker in een een bepaalde maten geïnspireerd hebben. Over eastereggs gesproken; voor de kenners onder ons valt er een GTA 1 hit in te ontdekken Cool! Als je wilt kan ik wat scripts proberen te schrijven voor je Reageren
Rutger. Geplaatst: 14 april 2013 Rapport Geplaatst: 14 april 2013 Haha, gevangenis-cel nummer 69 Leuk gedaan! Reageren
-MessiaX- Geplaatst: 14 april 2013 Rapport Geplaatst: 14 april 2013 Hehe een aparte unieke stijl, met leuke humor ertussen. En ik hoorde ook dat GTA1 Country nummer ( luisterde dat nummer vroeger echt vaak, die kon je gewoon vanaf de CD-rom luisteren en op je computer zetten ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.