pietje puc Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 waar kan ik de in port en outport vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 die is in de haven van san fierro als je een bepaalde missie hebt gehaald het is bij de boot naast het vliegveld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietje puc Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 welke misie moet je dan hallen naam:? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietje puc Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 is dragonmaster er nog :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 kijk even in de walktrough Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietje puc Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 maar hoe kan ik dan zien welke misie ik moet hallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 is dragonmaster er nog :blink: Ey Pietje Puc.... ik denk dat je steeds op New Thread drukt.... Omdat ik in je vorige Topic je uitgelegd had over Import en Export.... Maar je moet op Quote drukken om Een bericht te plaatsen.... Lees ff de regels... dat is handiger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) is dragonmaster er nog :blink: Ja,hj leeft nog hoor. Hier zijn al veel topics overgemaakt:zoekfuctie. Ik zie dat je nieuw bent maar wij hebben een zoekfunctie. De zoekfunctie staat linksbovenaan bij search. Nog iets,we hebben ook een editknop want dubbelposten is verboden. Lees de helpdesk om een grotere uitleg. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=6842 Bewerkt: 13 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietje puc Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 is dragonmaster er nog :blink: Ey Pietje Puc.... ik denk dat je steeds op New Thread drukt.... Omdat ik in je vorige Topic je uitgelegd had over Import en Export.... Maar je moet op Quote drukken om Een bericht te plaatsen.... Lees ff de regels... dat is handiger oke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietje puc Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 maar welke misie moet je halen om te kunnen importeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Zie mijn vorige post aub! Lees en je zult vinden: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...houd=ODD_EXPORT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietje puc Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ik druk niet op nieuw treat maar ik snap het nu wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietje puc Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 maar toch bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Custom Fast Track het die missie dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietje puc Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 alweer bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.