Gta Ripper Geplaatst: 15 april 2013 Rapport Geplaatst: 15 april 2013 Hello people! Ik had dus voor de grap een keer zin om mijn C4D's net iets anders te gebruiken dan normaal, namelijk door elke keer de twirl filter er over heen te gooien. Ik heb het design zelf niet heel goed uitgewerkt,maar ik wilde alleen kijken hoe dit er uit zou zien. Ik ben er zelf vrij tevreden over, maar dat oordeel laat ik natuurlijk aan jullie over. Reageren
3L1077 Geplaatst: 15 april 2013 Rapport Geplaatst: 15 april 2013 Kan die filter niet op de achtergrond? Het draait om het poppetje, de filter is niet het belangrijkste. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 15 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2013 Kan die filter niet op de achtergrond? Het draait om het poppetje, de filter is niet het belangrijkste. Ik snap niet precies wat je bedoelt? Reageren
3L1077 Geplaatst: 15 april 2013 Rapport Geplaatst: 15 april 2013 Die twirl filter ligt nu helemaal van boven en bedekt ook het meisje? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 15 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2013 Die twirl filter ligt nu helemaal van boven en bedekt ook het meisje? Oh, dat bedoel je. Ik heb dat gedaan zodat ze een beetje inblend met de achtergrond. Ik had dit anders ook alleen met het licht kunnen doen, maar dat is wat moeilijker te doen, en dit heb ik alleen gemaakt om het effect uit te proberen. Ik zal binnenkort een signature maken met hetzelfde effect en mijn render dan inblenden door middel van licht. Thanks! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.