Visser23 Geplaatst: 17 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2014 Die balaannames zijn overigens echt om te huilen, per wedstrijd verlies ik 3/4 kansen doordat de aanname meer dan 1 seconde duurt.. Doe dan gewoon via instellingen 'Foute balaannames' wat minder. Zowel voor jouzelf als de tegenstander. Anders is er niks meer aan Reageren
Venzio Geplaatst: 17 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2014 Die balaannames zijn overigens echt om te huilen, per wedstrijd verlies ik 3/4 kansen doordat de aanname meer dan 1 seconde duurt.. Doe dan gewoon via instellingen 'Foute balaannames' wat minder. Zowel voor jouzelf als de tegenstander. Anders is er niks meer aan Dat werkt wel als je offline speelt, maar niet als je seizoenen o.i.d. speelt. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2014 Dat werkt wel als je offline speelt, maar niet als je seizoenen o.i.d. speelt. Ik doe managerscarrière, dat zal dus niet werken? Reageren
Venzio Geplaatst: 17 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2014 Dat werkt wel als je offline speelt, maar niet als je seizoenen o.i.d. speelt. Ik doe managerscarrière, dat zal dus niet werken? Zou wel moeten werken! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2014 Zou wel moeten werken! Tsjonge jonge, wat een verademing. Speelt stukken beter! Bedankt jongens! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 Thorgan Hazard is inmiddels een slordige 40 miljoen waard, ALG 86. Blijkt dat ik z'n potentieel serieus ontgroeid ben. Niceeee. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 Thorgan Hazard is inmiddels een slordige 40 miljoen waard, ALG 86. Blijkt dat ik z'n potentieel serieus ontgroeid ben. Niceeee. In welk seizoen zit je? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 Thorgan Hazard is inmiddels een slordige 40 miljoen waard, ALG 86. Blijkt dat ik z'n potentieel serieus ontgroeid ben. Niceeee. In welk seizoen zit je? Ik schat 2017-2018, ik zit nu het WK 2018 te spelen met Uruguay. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2014 (bewerkt) Anti-voetbal begint echt m'n keel uit te hangen. Nu al zeker 5 wedstrijden op rij dat een ploeg gewoon 90 minuten tijd rekt, mij het voetballen belemmert en meestal niet 1 keer op doel schiet. Echt onlogisch, United zat gewoon tijd te rekken vanaf het begin terwijl ze de 3 punten in de groepsfase van de CL hard nodig hebben. Bewerkt: 28 augustus 2014 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.