Kai-ShockWave Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Toen ik net die demo opstartte dacht ik dat het FIFA13 was. Qua graphics 0,0 verbetering, wel meer animatie maar daardoor voelt het alsof het allemaal wat stroever gaat. En passing is ook anders, die ballen gaan alle kanten op. Even wennen dus. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 16 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Ben 'm vandaag even gaan bestellen bij Dreamland ^^ Overigens heb ik ook de demo gedownload vorige week en vind het wel wat hebben nu. Zoals elk jaar zijn er maar weinig veranderingen qua gameplay vind ik, de menu's zijn wel weer volledig veranderd en Ultimate Team is natuurlijk ook dé reden dat ik FIFA verder ga blijven kopen Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Ik ga zelf deze game niet kopen, maar ik las van de week een artikel in het AD over de beste voetballer uit FIFA 14. Het is niet Christiano Ronaldo, niet Messi, zelfs niet de peperdure Bale. Wie het wel is, lees je in het artikel. Ik ben trouwens wel benieuwd wie er überhaupt al eens van deze man gehoord had. Link naar artikel. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2013 KSI-fans kennen hem zeker wel, en ik ben één van hun The beast Akinfenwa Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 HIJ IS VANDAAG GRATIS IN DE APPLE APP STORE! Ben m dus nu aan het downloaden Reageren
Venzio Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 HIJ IS VANDAAG GRATIS IN DE APPLE APP STORE! Ben m dus nu aan het downloaden Hij blijft ook gratis, wil je de carriere-modus spelen bijvoorbeeld moet je betalen. Ik geloof dat er nu alleen Ultimate Team in zit. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2013 (bewerkt) Ben 'm aan het binnenhalen op m'n S3, post zo wel even de details Wat je dus gratis hebt: - Ultimate Team - Strafschoppenreeks - Wedstrijden van de week Wil je de speltypes: - Aftrap - Carriere - Toernooi moet je dus €4.49 betalen. Ik vind, wat we nu al krijgen, niet mis voor een EA-game Bewerkt: 24 september 2013 door TekaLoca Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Geplaatst: 25 september 2013 Ik heb 2 vragen. Ik ga dus waarscheinlyk FIFA 14 kopen.. zit er een verschil tussen de Xbox 360/PS3 versies en de Xbox One/PS4 versies? Want mocht dat niet zo zijn dan ga ik hem halen. Mijn tweede vraag is gaat FIFA 14 gratis bij preorders op de Xbox One in NEDERLAND erbij komen? Ik weet dat het in het buitenland zo is maar is dit ook zo in Nederland aangezien de release datum is uitgesteld. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2013 (bewerkt) Er is een verschil in de engine's, dat wel. Dit is FIFA 14 op nextgen consoles Current gen consoles: EDIT: Heb 'm binnen. Zo even m'n eerste, en enige packs openen en ik kan mijn team al bij elkaar kopen Bewerkt: 26 september 2013 door TekaLoca Reageren
TekaLoca Geplaatst: 21 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2013 Dubbelpost, maar er zitten toch een paar weken tussen.. De game is nu bijna twee maanden uit.. Wat vinden jullie er van? Persoonlijk vind ik hem nog slechter dan FIFA 13, daar waar de balaannames al slecht waren, zijn ze nu 10x slechter. Het verpest het hele spel gewoon voor mij.. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 21 november 2013 Rapport Geplaatst: 21 november 2013 Ik heb hem niet gehaald wegens die demo die ik toen speelde :kots: :kots: :kots: Reageren
TekaLoca Geplaatst: 21 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2013 Nou, de demo was beter dan het uiteindelijke spel.. Reageren
Dotz Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 Ik wil FIFA14 graag hebben, ik twijfel echter nog over het platform waar ik hem voor zou halen.. Zou ik hem voor de PS2, PS3 of PS4 halen? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 PS2? Gewoon op PS3 doen Reageren
Dotz Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 (bewerkt) Zou je dat ook kunnen onderbouwen? Hier heb ik namelijk niets aan.. Bewerkt: 7 december 2013 door Dotz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.