Jump to content

FIFA 14


TekaLoca

Recommended Posts

Ik ken geen problemen hé.

@TekaLoca I don't really care. Ik heb gewoon een pishekel aan mensen die spelen met van die lobpasjes en lange ballen. IK vind dat je zo het hele online gedeelte verneukt voor de mensen die WEL willen voetballen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    33

  • MegaPilot

    20

  • Venzio

    12

  • Visser23

    9

Mwah, ligt niet aan FIFA. Ik ben met dit spel ook begonnen op Semi-pro aangezien het me niet lukte. Ik win nu ook gewoon op Legendarisch enzo. Je moet alleen een beetje wennen aan het niveau en meer op balbezit gaan spelen. Dom naar voren sprinten heeft geen nut meer. Wel vind ik het nog makkelijk om een mannetje uit te spelen, zelfs op legendarisch.

Overigens; eens met AXIO.

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

@TekaLoca I don't really care. Ik heb gewoon een pishekel aan mensen die spelen met van die lobpasjes en lange ballen. IK vind dat je zo het hele online gedeelte verneukt voor de mensen die WEL willen voetballen.

Dat vind ik heel mooi voor jou. Ik daarentegen, heb een schijthekel aan mensen die kutgoals tegen mij scoren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou moeten kunnen aantonen wat voor mij onder 'kutgoal' valt, dan zou je begrijpen wat ik bedoel. Zal een van dezer dagen eens zoeken op YouTube ;)

Tenminste al één voorbeeld van wat ik al bedoel, alleen komt dit niet zo vaak voor:

(ik zal nog filmpjes hier plaatsen als ik ze vind)

Een, wat ik vind, een kutgoal. Gescoord tegen mij, vandaag nog: Klik

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Update:

Het gaat van kwaad naar erger. De scheids is gewoon pokkeslecht, niet normaal. Speler van mij alleen door, wordt geprest tussen 2 tegenstanders(duidelijk truitje trek), geen fout. Net verloren van Real Madrid doordat er 90 minuten tijdrekkersvoetbal gespeeld wordt door die idioten en door een zwaar onterechte strafschop in de 90ste minuut. Het gaat er de tegenstander op Professioneel niet meer om om te scoren, maar om jou te behoeden van scoren.

Van die Nederlandse commentator krijg ik helemaal het schijt. "Prachtig uitverdedigd!" De verdediger schiet de bal als een blinde mol naar voren, is dat prachtig verdedigen? Dat is dus nog een klacht die ik heb, kan geen enkele tegenstander op Fifa 14 deftig uitverdedigen? De bal naar voren knallen is dat dus niet..:7

Kan ik Fifa 14 doorverkopen? Het is een Origin key. Ja, ik heb het echt he-le-maal gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Beter dat je hem doorverkoopt. Hebben we dat gezeur ook niet meer. Je kan het inderdaad doorverkopen, alleen kan er niet meer online worden gespeeld met de game. Dit moet je er toch bij vermelden. Bij Game Mania nemen ze deze game wel in.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Beter dat je hem doorverkoopt. Hebben we dat gezeur ook niet meer. Je kan het inderdaad doorverkopen, alleen kan er niet meer online worden gespeeld met de game. Dit moet je er toch bij vermelden. Bij Game Mania nemen ze deze game wel in.

Hoe werkt dit dan eigenlijk bij FIFA 14, aangezien er geen online pass meer is?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Goh, ik heb deze morgen weer wat online wedstrijdjes gespeeld. Er werd enkel tegengescoord met kopballen. Flank aflopen met snelle spelers a la Lucas, Navas, enz. en vanaf de zijkanten voorzetten naar de 16.. Echt de hele tijd..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

FIFA 14 (PS3) ook maar eens gekocht, enige FIFA die ik had was FIFA 10 (PC). Speelt wel goed weg, scheids is wel pure bagger, helaas. Maar een potje co-op met een vriend kan hilarisch zijn. Vreemde bewegingen soms :7

Link to comment
Delen op andere websites

FIFA 14 (PS3) ook maar eens gekocht, enige FIFA die ik had was FIFA 10 (PC). Speelt wel goed weg, scheids is wel pure bagger, helaas. Maar een potje co-op met een vriend kan hilarisch zijn. Vreemde bewegingen soms :7

Zelfs in een game wordt er nog zo gereageerd op de scheids... Haha. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Zelfs in een game wordt er nog zo gereageerd op de scheids... Haha. :puh:

Ik zit hier ook altijd wel te roepen van "REF?!". Nja, het hoort erbij :)

Ik begin dit spel echt te haten. De servers zijn pure shit, normaal had ik er nooit last van maar de laatste weken begint het bij mij ook te wegen. De matchmaking slaat nergens op en de bewegingen na de balaannames, en dat heb ik al in het begin gezegd, zijn ook zwaar shit.

Hopelijk wordt FIFA 15 beter want dit is het dieptepunt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...