Froodooo Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Geplaatst: 4 mei 2014 Zelfs in een game wordt er nog zo gereageerd op de scheids... Haha. Ik zit hier ook altijd wel te roepen van "REF?!". Nja, het hoort erbij Ik moet wel zeggen dat het moment van affluiten (zowel voor de eerste- als de tweede helft) af en toe op een wat ongelegen moment komt. Bijvoorbeeld als je net overschakelt naar een counteraanval en daardoor een vrij grote kans hebt om te scoren. Als de scheids vervolgens affluit als je al met een paar doelpunten voorstaat is dat natuurlijk niet zo erg, maar zeker als het nog gelijk is of als je zelfs achter staat is het wel één van de momenten waarop je je controller door de TV zou kunnen gooien. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Geplaatst: 4 mei 2014 Ik vind FIFA wel leuk maar denk niet dat ik nog heel veel FIFA's ga kopen. Er zijn gewoon te veel goede games op de markt. Reageren
rubensoest01 Geplaatst: 9 mei 2014 Rapport Geplaatst: 9 mei 2014 Weet iemand hoeveel seizoenen de fifa managers carriere duurt? Ik speel een carriere met afc wimbledon en ben begonnen in leugue 2 maar ben 3 x gepromoveerd en speel nu premier league. Ga nu proberen er een echte topclub van te maken maar weet niet hoeveel tijd ik daar voor nog heb dus vandaar deze vraag. Ben nu bezig met seizoen 10 maar weet niet hoeveel seizoenen ik nog kan spelen. Reageren
Venzio Geplaatst: 9 mei 2014 Rapport Geplaatst: 9 mei 2014 Weet iemand hoeveel seizoenen de fifa managers carriere duurt? Ik speel een carriere met afc wimbledon en ben begonnen in leugue 2 maar ben 3 x gepromoveerd en speel nu premier league. Ga nu proberen er een echte topclub van te maken maar weet niet hoeveel tijd ik daar voor nog heb dus vandaar deze vraag. Ben nu bezig met seizoen 10 maar weet niet hoeveel seizoenen ik nog kan spelen. Ik geloof dat je 15 jaar hebt (dus 15 seizoenen) en dan stopt het, helaas. Reageren
Froodooo Geplaatst: 9 mei 2014 Rapport Geplaatst: 9 mei 2014 Weet iemand hoeveel seizoenen de fifa managers carriere duurt? Ik speel een carriere met afc wimbledon en ben begonnen in leugue 2 maar ben 3 x gepromoveerd en speel nu premier league. Ga nu proberen er een echte topclub van te maken maar weet niet hoeveel tijd ik daar voor nog heb dus vandaar deze vraag. Ben nu bezig met seizoen 10 maar weet niet hoeveel seizoenen ik nog kan spelen. Ik geloof dat je 15 jaar hebt (dus 15 seizoenen) en dan stopt het, helaas. Op een gegeven moment is zelfs de jongste jeugd die door de ontwikkelaars in de game is gestopt te oud geworden, want ik neem aan dat de limiet van vijftien seizoenen uiteindelijk daarop gebaseerd is. Misschien iets voor de volgende FIFA-games om deze limiet te schrappen, en gewoon willekeurige nieuwe spelers te introduceren. In de echte wereld weet toch ook niemand wie er over vijftien jaar de dienst in de wereldtop uitmaken. Football Manager heeft zo'n functie geloof ik al, waarbij je niet speelt met spelers uit de echte wereld maar in een wereld met fictieve, door de computer willekeurig gegenereerde spelers. Een grappig idee wat mij betreft, wie weet dat EA daar in de toekomst ook ooit nog eens iets mee gaat doen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 27 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2014 Ik heb FIFA 14 getest op de PS4 en het is wel een kleine verbetering tegenover de PS3 - of Xbox 360 versies. Alles ziet er veel beter uit; stadions, publiek, spelers, de bank waar nu wéll echte spelers op zitten, ballenjongens (dat zag ik niet, maar m'n vriend merkte het wel op), de menus. Ook het spel verloopt ietsjes sneller vergeleken met de normale FIFA 14 zonder Ignite. Post dus bevestigd Ik wil dit nog maar eens benadrukken. Vorige week was diezelfde vriend bij mij thuis met z'n PS4 en, nu een paar maand later, vind ik het echt zo veel beter en smoother op PS4 (waarschijnlijk ook op Xbox One) in vergelijking met de 360 of PS3-versies. Het speelt ontzettend heerlijk en ik heb echt zin om, veel vroeger dan gepland, een One of PS4 te halen. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Geplaatst: 7 juni 2014 (bewerkt) Is FIFA 14 op de PS3 een groot verschil qua graphics en gameplay met FIFA 13? Of kan ik gerust wachten op FIFA 15? Bewerkt: 7 juni 2014 door TheDutchWesley Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2014 Is FIFA 14 op de PS3 een groot verschil qua graphics en gameplay met FIFA 13? Of kan ik gerust wachten op FIFA 15? We zijn al in juni en de nieuwe FIFA komt hoogstwaarschijnlijk in september (zoals altijd). Als ik jou was zou ik dus wachten op FIFA 15. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Geplaatst: 7 juni 2014 En is FIFA 14 dan misschien de 30 euro waard? Heb namelijk geen zin om 60 euro te betalen voor een spel dat elk jaar uitkomt. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2014 Ja, maar als de nieuwe er zit aan te komen zie ik niet in waarom je dan nu nog voor FIFA 14 zou gaan, tenzij je je echt verveelt. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Geplaatst: 7 juni 2014 Omdat ik er geen 60 euro voor over heb, zoals eerder gezegd. En dat er nieuwe tenues e.d zijn. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2014 Er is tot nu toe nog niets meer bekend over FIFA 15 dan een teaser trailer. Bij de E3 op maandag (als ik me niet vergis) zullen we alles te zien krijgen. Reageren
TrueSkum Geplaatst: 28 juni 2014 Rapport Geplaatst: 28 juni 2014 Even een vraagje! nu ik erachter kom dat Fifa wel leuk is (dus vergeet al mijn haatreacties tegenover de reeks) hoe dat nu komt is dat mijn broertje Fifa 14 voor de Playstation heeft en ik het nu ook vaak speel maar mijn vraag is zal Fifa 14 kopen voor de huidge console die nu 45 á 50 euro is of wachten tot Fifa 15 voor de Next Gen console? (Xbox One) Reageren
Visser23 Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Ik zou persoonlijk niet meer FIFA 14 gaan kopen, maar wachten op FIFA 15 welke ergens in september uit zal gaan komen. Reageren
Froodooo Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Ik zou persoonlijk niet meer FIFA 14 gaan kopen, maar wachten op FIFA 15 welke ergens in september uit zal gaan komen. Mee eens. Zolang duurt het niet meer voordat FIFA 15 komt, en daar zitten toch altijd weer meer functies in dan in het volgende deel. Koop FIFA 15, dan heb je daar vervolgens nog een heel jaar plezier van (ik in ieder geval wel, met mijn FIFA-aankopen). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.