skylo Geplaatst: 17 april 2013 Rapport Geplaatst: 17 april 2013 Hallo Ik heb sinds een weekje GTA IV geïnstalleerd , het ging prima totdat ik 2 dagen tegen een probleem aanliep. Bij missie 26 (out of the closet) moet je een man daten om die dan te doden, maar als je dan op 'date' wil klikken moet je via zo'n internet page naar beneden scrollen. Daar ligt ook mijn probleem. Ik gebruikte eerst geen muis, maar ik zag dus dat dat niet lukte en zocht een muis. (gewoon zo'n een die je in je laptop kan stoppen) Tot mijn verbazing bleek dat ik de muis wel kon bewegen, maar gewoon niet kon scrollen... Ook de 2 andere muizen die we in huis hadden werkte wel qua beweging, maar het scrollen lukte gewoon niét... Kan iemand me helpen Reageren
Thundercover Geplaatst: 17 april 2013 Rapport Geplaatst: 17 april 2013 Je kan naast je muiswiel als het goed is ook de knoppen Page Up en Page Down gebruiken om te scrollen. Werkt het daarmee wel? Reageren
skylo Geplaatst: 18 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2013 Je kan naast je muiswiel als het goed is ook de knoppen Page Up en Page Down gebruiken om te scrollen. Werkt het daarmee wel? Na heel google onderzocht te hebben, en niks gevonden te hebben ben ik je nu ontzetten dankbaar Het lukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.