Michael Geplaatst: 17 april 2013 Rapport Geplaatst: 17 april 2013 (bewerkt) Collectie gratis Signatures! En die blijven ook mooi. En ze zijn gratis.. Gebruik ze als je wilt! Wil je een eigen signature? PM Michaeltjuuh en bestel je een eigen signature.. En die blijft gratis ook! Bewerkt: 17 april 2013 door Michaeltjuuh Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 april 2013 Rapport Geplaatst: 17 april 2013 Ziet er leuk uit, ben je net begonnen met photoshop? Leuke textures heb je gebruikt . De jetski is mijn favoriet. Reageren
Michael Geplaatst: 17 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2013 Ziet er leuk uit, ben je net begonnen met photoshop? Leuke textures heb je gebruikt . De jetski is mijn favoriet. Nee.. Ik gebruik een andere programma. PhotoFiltre Studio X De jetski is inderdaad ook mijn favoriet! Reageren
Nissan Geplaatst: 17 april 2013 Rapport Geplaatst: 17 april 2013 Wil je dat er een oordeel geveld word of dat we de beste kiezen? Naja, ik kies de eerste, omdat Trevor daar echt naarvoren komt door goed gebruik van kleur. De tweede lijkt gewoon een plaatje met een emmertje kleur met opacity verlaagd eroverheen is gekwakt. De 3e is wat grainy, ik weet niet hoe dat komt, maar 't doet erg aan de kwaliteit af. Erg jammer. Reageren
Michael Geplaatst: 17 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2013 Wil je dat er een oordeel geveld word of dat we de beste kiezen? Naja, ik kies de eerste, omdat Trevor daar echt naarvoren komt door goed gebruik van kleur. De tweede lijkt gewoon een plaatje met een emmertje kleur met opacity verlaagd eroverheen is gekwakt. De 3e is wat grainy, ik weet niet hoe dat komt, maar 't doet erg aan de kwaliteit af. Erg jammer. Het is een mening. En ik accepteer het! Ik vond de tweede inderdaad niet mooi.. Maar ik zal binnenkort even snel bezig met nieuwe dingen leren. Dit is een kleine begin van mijn collectie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.