frayser Geplaatst: 18 april 2013 Rapport Geplaatst: 18 april 2013 Ik heb ong. een jaar geleden GTA 4 aangeschaft gewoon in de winkel, en nu een week geleden Episodes From liberty city op steam ( en Vice city en GTA 3 ) Ik ben al best ver met gta 4, maar nu ik EFLC heb gekocht kan ik geen van beiden meer starten. Er komt dan een zwart scherm en dan doet hij gewoon niks en dan is het zwarte weg. Toen hij dit voor de eerste keer deed toen was er een error die zij: EFLC cannot run. Als jullie willen maak ik een klein filmpje met de uitleg over wat er precies mis is.. Als jullie kunnen helpen, GRAAAG ze kunnen dus allebei niet runnen! >>> Door Guardian1980: Je kan middels de "Bewerken"-knop je bericht aanpassen, hoef je geen nieuw bericht te maken.<<< Reageren
frayser Geplaatst: 22 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2013 Ik heb ong. een jaar geleden GTA 4 aangeschaft gewoon in de winkel, en nu een week geleden Episodes From liberty city op steam ( en Vice city en GTA 3 ) Ik ben al best ver met gta 4, maar nu ik EFLC heb gekocht kan ik geen van beiden meer starten. Er komt dan een zwart scherm en dan doet hij gewoon niks en dan is het zwarte weg. Toen hij dit voor de eerste keer deed toen was er een error die zij: EFLC cannot run. Ik kan ook een klein filmpje maken ter toelichting Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 22 mei 2013 Rapport Geplaatst: 22 mei 2013 (bewerkt) Het is niet nodig om een topic twee keer aan te maken, lijkt me dat we gewoon kunnen verder gaan in je oude topic. Bij deze samengevoegd. Het lijkt ernaar dat niemand een antwoord weet op je probleem, misschien dat je eens hulp kan vragen op het Engelstalige GTAForums? Bewerkt: 22 mei 2013 door Guardian1980 In het kader van de hulpvaardigheid een linkje gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.