X-Zero Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 euhm.... mischien een ernorme steekvlam uit de uitlaat als vervaging van nitro :huh: of dat je op een knopje kan drukken en je auto krijgt een andere kleur.
Eclipse Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 Alle iedeen van jullie kunnen, Behalve de gravity..ik zou niet weten hoe dit te maken is.
coco Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 misschien dat je als je in new game begin dat je op dezelfde plek zonder de mod terecht kom. op het begin overal naar toe kunnen zonder te cheaten. gangs beginnen met meer dan 7 man bij meerdere gangs komen zoals de balla's enz. winkels kunnen kopen. voor een roadtrain(vrachtauto) meerdere trailers achter. andere velgen voor motor's misschien kan dit.
Flame^ Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 - Motors laten tunen in Mod Shops - Extra Paintjobs - Misschien is het mogelijk dat je een homie laat sturen en dat jij drivebys doet? Lijkt me wel cool . Ik heb waarschijnlijk nogm wel wat ideeën maar daar kom ik nu niet zo snel op .
kortman_8 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) Dat je missies kan doen. Bewerkt: 13 juli 2005 door kortman_8
Robienske Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 *Sneltoets om alle cops rond je weg te blazen. *Zelfmoord toets.
Ice Cold Killa Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) Mijn lijst: * Helicopters met magneten * Helicopters/Vliegtuigen met bommen * Personages van het spel (Ryder, Tenpenny, T-Bone) aan je gang toevoegen * Rocketlauncher gedraagt zicht als een machinegeweer * CJ is magnetisch * Voertuigen optillen met je hersenkracht * Een Electrogun * De mogelijkheid om spikes uit je auto te laten vallen * De mogelijkheid om doodskisten uit je auto te laten vallen * Dezelfde als de twee hierboven, maar dan overige voorwerpen (bommen, enz) * Als passegier bij iemand instappen * Mogelijkheid om een taxi te bellen * Mogelijkheid om eten te bestellen (telefoon) * Mogelijkheid om te liften * Helicopters met sloopballen * Mogelijkheid om achterin te stappen (Bij ambulance, journey, enz) * De auto van The Truth ergens neerzetten * Bullettime * Gore Mode * Everyone follows you Mode * Afbreekbare gebouwen (Zoals die brug in Los Santos) Bewerkt: 13 juli 2005 door ICE COLD KILLA
Eclipse Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Iedeën die me aanspreken: * Helicopters met magneten ==> Dit heeft al iemand gedaan maar altijd leuk om erin te bouwen. * Helicopters/Vliegtuigen met bommen ==> Waren we al van plan * De mogelijkheid om spikes uit je auto te laten vallen ==> Als patrickW het goed vind kunnen we zijn thread gewoon gebruiken * Bullettime ==> Waren we al van plan *Sneltoets om alle cops rond je weg te blazen. ==> Daar heb ik al een ideetje voor! Ik heb nog wat ideën maar die vertel ik nog niet. Dat zien jullie wel bij de release.
Jorge_F Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 * Gore Mode Wat houd dat in? Dat houd in dat je ontzettend veel bloed ziet, meer dan normaal.
Wauzie Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Mijn lijst: * Helicopters met magneten - zie commentaar eclipse * Helicopters/Vliegtuigen met bommen - zie commentaar eclipse * Personages van het spel (Ryder, Tenpenny, T-Bone) aan je gang toevoegen - is te maken * Rocketlauncher gedraagt zicht als een machinegeweer - als je bedoelt dat de kogels veel sneller gaan, ja, het is dan mogelijk * CJ is magnetisch - zou niet weten hoe dit te maken * Voertuigen optillen met je hersenkracht - zou niet weten hoe dit te maken * Een Electrogun - we doen alleen aan SCM in deze mod * De mogelijkheid om spikes uit je auto te laten vallen - zie commentaar eclipse * De mogelijkheid om doodskisten uit je auto te laten vallen - neem de auto ROMERO HEARSE, daar vallen volgens mij kisten uit als hij kapot is * Dezelfde als de twee hierboven, maar dan overige voorwerpen (bommen, enz) - mogelijk, PatrickW heeft het gemaakt, een mijnmod....als patrickW het goed vinden zouden we hem erin kunnen zetten * Als passegier bij iemand instappen - nutteloos * Mogelijkheid om een taxi te bellen - wat heb je eraan * Mogelijkheid om eten te bestellen (telefoon) - je kan ook saven als je wilt eten * Mogelijkheid om te liften - nutteloos * Helicopters met sloopballen - leuk idee, maar dan moeten we gaan modellen, en we doen alleen scm'en * Mogelijkheid om achterin te stappen (Bij ambulance, journey, enz) - zelfde commentaar als hierboven; nutteloos * De auto van The Truth ergens neerzetten - kan je volgens mij al spawnen met de carspawnmod * Bullettime - zie commentaar eclipse * Gore Mode - weet ik nog niet * Everyone follows you Mode - irrantant + nutteloos * Afbreekbare gebouwen (Zoals die brug in Los Santos) - dit is modellen
Vinewood Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 meer teleporteer optie's een knopje dat de lichten uit gaan met 1 druk op de knop banden leeg
Julez Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 mijn lijstje: -jetpack veeeeel sneller! -dat je met vliegtuigen (en autos) niet kan stallen tijdens het vliegen -dat er ook egt meer mensen in grotere autos/vliegtuigen kunnen -alle autos opblazen behalve degene waar jij in rijd -dat je je telefoon kan gebruiken -dat je winkels en banken enzo kan overvallen -dat je net als in het egt door de politie achtervolgd word (dat de politie in hun autos/motors je egt blijven achtervolgen) dat het egt een coole achtervolging word -dat je tv kan kijken, bijv. naar je eigen achtervolging :lol: -dat je met een druk op een knop overal kan saven
Cool Hand Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 n00b lijstje van mij: - Echtere treinrails (ziet er niet uit zo lomp en hoekig) - Zelf mensen opdrachten geven (zadat ze b.v. iets moeten overvallen) - Doorzichtige Busramen & Bushaltes waar mensne wachten. - Echte merk auto's (Denk aan Opel, BMW... Benz Mercedes enz...) - Meer dingen kunnen zeggen & Terug zeggen. - Betere achtervolgingen (Echtere dus). - Een echte (Grote) Legerbasis. - Dat de politie ook (Grote) achtervolgingen inzet achter andere auto's (Dus veel poliete auto's enzo...) - Meer echte weer omstandigheden (Bliksem, Storm etc...) - Een agent kunnen zijn... - Dieren & Kinderen over straat. (a.u.b. geen discussie) - Meer dingen stuk kunnen rijden enzo.. (Huizen enz..) Dit was het wel... Kan nu even niks meer bedenken, zoadra ik dat weer kan EDIT ik het wel. Vriendelijke groet, Koos Oudshoorn
Recommended Posts