TackleBerry Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) een chauffeur nemen een homie recruteren op een bepaalde toets drukken zodat hij de chauffeur word bij dichts bijzijnde auto dan verschijnt er een map en kan je aanduiden waar je heen wil?word je beschoten rijd hij harder dat je een tec9 met hitman 2maal moet oppakken voor je er twee krijgt... of dat je kan kiezen of je er een of twee hebt fietsen tunen!!! :blink: dat zou raar zijn,een motor misschien bij transfender dan kan met een mooie motorcycle crashen Bewerkt: 15 juli 2005 door TackleBerry
.Sharingan Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 ik vind het al een coole mod maja mn lijstje ander kapsel mod shops beschikbaar teleportatie naar coole easter eggs at-400 so snel laten gaan als hydra dat je in de at-400 hangar in plaats van at-400 autos kan stallen real car names dat de parachute werkt nog snellere nitro oxide (verander dat naar nitrous)(als het kan) meer homies kunnen rekruteren weather picker nou dat was het voor eventjes :lol:
ietsAnders0 Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Kan er ook bij dat je in je eigen savegame kan spelen en niet overnieuw hoeft te beginnen want dat is wel leuk kan er ook bij nu carspawnmod die is er al maar nu ook in v2.0 want in de eerste moest je overnieuw beginnen
Matiscus Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Heb jij leuke idee voor versie 2.0? Post ze dan hier.Leuke ideetjes die misschien in de volgende versie van de GTA n00bmod komen: Aparte car health. - Kunnen we maken Back knopjes bij de menuutjes Aparte Player health. - Kunnen we maken Neon lichten =) - Heeeel Misschien alle wapens 2 keer vast hebben. - Kunnen we maken Springen met je Auto - Zou ook kunnen Die Slow Motion die wil ik met 1 knop - Is makkelijk te maken Leuke mods die al af zijn voor versie 2.0: Car flip mod - Als je auto op de kop ligt flipt hij weer overeind Ik heb al is neon lichten gemaakt. Maar kweet ze begot niet zijn. anders maak ik ze wel is hernieuw.
Big-Bear Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Ik dacht aan dat je alle auto's kan tunen, wil graag de bobcat tunen, en dat er voor elke wagen paint jobs zijn
Gino Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Ik d8 aan iets van dat je missies van iedereen kan doen .. zoals om een agent te worden dat je ff een drugsdeal moet aanpakken ofzo en dan word je agent .. of gewoon ff wat boodschappen halen voor je oma
Wauzie Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Ik d8 aan iets van dat je missies van iedereen kan doen ..zoals om een agent te worden dat je ff een drugsdeal moet aanpakken ofzo en dan word je agent .. of gewoon ff wat boodschappen halen voor je oma Dat zou een heel uitgebreide mod worden, en erg pittige. En wij houden deze mod bij leuke cheat-threads, als ik ze zo mag noemen.
gtafen Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 van mij 1. dat je kan je auto sluiten 2. 1 knop ale deuren open die gesloten zijn 3.van ale wapen 2 vasthebben 4.lichten aan en uit doen 5. je auto kunen stil leggen 6.heeeeeeel hoog kunen springen van auto 7.andre gangs 8.dat je WEL kan kleeren kopen eide
NickDrake Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) wat ik wil hebben dat je moto's kan tunen :ph34r: en dat je garage ook een mod garage is :lol: edit- gtafen :je kan toch kleren kopen??? Bewerkt: 17 juli 2005 door pokearno
NickDrake Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 niet in de n00b mod euuuuuuh je kan dit zowizo al
brantje Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Gewoon als een trainer. Dus dat je niet Main.scm moet vervangen. Want ik il niet over nieuw beginnen . Of iemand moet een savegame hebben die daar mee uitgespeelt is .
Wauzie Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Kijk eens waar het hier om gaat in dit topic :rolleyes: -Back on topic-
brantje Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Kan het ook zo zij dat je gewoon met je eigen savegame kan spelen? Anders doen jullie maar missie unlocker er bij zo dat je meteen alles 100% uigespeelt hebt
Recommended Posts