Wauzie Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Wij hebben de missies weg gehaalt, in versie 2.0 zullen de missies er waarschijnlijk bij zitten.
brantje Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Ahh ok. Kunnin jullie het dan ook zo maken dat jezelf kan kiezen welke je voltooid heb en welke niet. Ut zou ook makkelijk zijn als je met een paar toetsen allem missies klaar hebt
marcoABC Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 een grote leger-vrachtwagen , met een soort laadklep die opgengaat met num 2 en num 8, en waar je dan auto's en motors in kan zetten, en dat de inhoud blijft staan als je gaat saven. En wat ook leuk zou zijn is dat je zelf anderen missies kan geven. En dat ze dan geld voor jou inzamelen. :'D Marco.
Radio Es. Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Ik heb ook nog een paar dingen: -dat je een kostuum heb van de Cluckin Bell, Stacked Pizza of Burger Shot -een naakte stripper bij strip clubs bijv. Pig Pen -dat je gelijk in alle vliegtuigen kan op Easter Bay Airport -dat je je eigen tattoo's kan zetten (dat je zelf tekend)((kan ook bij de car tuning dan bij auto)) Radio-Espantoso
Bassie_94 Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 (bewerkt) 1. Zoals radio-espantoso al zei: zelf tattoo's kunnen zetten; zelf een tattoo maken en dan op je lichaam kunnen zetten 2. Meer aanhangers voor de tractor 3. Meer dingen voor je auto om te tunen(zoals aparte stickers plaatjes[vlammen strepen ect.] op je auto zetten) 4. Als het kan een vliegtuig tuning garage 5. Swat Tanks, FBI auto's enz. spawnen Dat was het Bewerkt: 31 juli 2005 door gtasabas
Wauzie Geplaatst: 31 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 1. Zoals radio-espantoso al zei: zelf tattoo's kunnen zetten; zelf een tattoo maken en dan op je lichaam kunnen zetten2. Meer aanhangers voor de tractor 3. Meer dingen voor je auto om te tunen(zoals aparte stickers plaatjes[vlammen strepen ect.] op je auto zetten) 4. Als het kan een vliegtuig tuning garage 5. Swat Tanks, FBI auto's enz. spawnen Dat was het 1. Zoals radio-espantoso al zei: zelf tattoo's kunnen zetten; zelf een tattoo maken en dan op je lichaam kunnen zetten - Dit is jammer genoeg onmogelijk 2. Meer aanhangers voor de tractor - we doen alleen aan SCM 3. Meer dingen voor je auto om te tunen(zoals aparte stickers plaatjes[vlammen strepen ect.] op je auto zetten) - dit is texturen 4. Als het kan een vliegtuig tuning garage - we hebben nog geen tuning garage, misschien kan dit 5. Swat Tanks, FBI auto's enz. spawnen - kan al
corne0202 Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 kan je please die slowmotion maken en de code geven dan kan ik hem in me spel zette
brantje Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Wil niet zeuren maar hoever zijn jullie nu met 2.0?
.Maze. Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) Kunnen jullie ongeveer de releasedatum noemen? Bewerkt: 17 augustus 2005 door BoterBal
Wauzie Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 We kunnen nu zeggen dat de v2.0 op zo'n 90% is.
Big-Bear Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 idee is misshien ook zo, dat je als bij GTA 2, bommen met je auto kan laten vallen, ik wet niet of dat lukt, en dat hadden ze ook bij gta 2, geweren op je autyo, misschien dat dit valt te doen
Le MrG Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 (bewerkt) hier mijn lijstje Magneet onder je Heli. Rc Voertuigen kun je besturen doormiddel van Berkleys RC Van ernaast zette ofzo Heli-Driver met Lijfwachten Parachute springen is weer mogelijk Autobom in iedere auto te plaatsen Klaar ! Bewerkt: 28 augustus 2005 door TheRing
Recommended Posts