Chainsaw Geplaatst: 20 april 2013 Rapport Geplaatst: 20 april 2013 Wat is jullie ervaring met pre-order vs kopen in de winkel op de dag van release(of de eerste paar weken) met vorige (grote) GTA's? Ik zit zelf te twijfelen, ik vind het niet erg om extra te betalen zodat ik hem gelijk mee kan nemen, maar aan de andere kant vind ik het ook niet erg om een paar dagen te wachten als GTA V gelijk is uitverkocht(2/3 weken of meer vind ik dan weer te lang). Reageren
FireFighter Geplaatst: 20 april 2013 Rapport Geplaatst: 20 april 2013 (bewerkt) Wat is jullie ervaring met pre-order vs kopen in de winkel op de dag van release(of de eerste paar weken) met vorige (grote) GTA's? Ik zit zelf te twijfelen, ik vind het niet erg om extra te betalen zodat ik hem gelijk mee kan nemen, maar aan de andere kant vind ik het ook niet erg om een paar dagen te wachten als GTA V gelijk is uitverkocht(2/3 weken of meer vind ik dan weer te lang). Ik betaalde de zelfde prijs en kreeg hem op de release date netjes op de deurmat. Pre-order is gewoon een zekerheid dat je hem hebt voordat de voorraden op zijn. Daarom geef ik ook mijn voorkeur uit aan pre-order. In de winkel halen geeft toch weer zo'n soort haast, als je te laat bent dan moet je zoals jij al zei wachten. En dat is iets wat ik vrij slecht kan. Bewerkt: 20 april 2013 door FireFighter Reageren
Michael Geplaatst: 20 april 2013 Rapport Geplaatst: 20 april 2013 Ik ga wachten tot de Special Edition uitkomt bij Bol.com! En dan betaal ik er liever tien euro meer voor dan die spulletjes missen Reageren
norik Geplaatst: 20 april 2013 Rapport Geplaatst: 20 april 2013 Ik ga wachten tot de Special Edition uitkomt bij Bol.com! En dan betaal ik er liever tien euro meer voor dan die spulletjes missen Een SE kost wel iets in de 100 euro... Reageren
Lars Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 Gta V hoesje met poster hoesje boekje en CD vind ik al genoeg ;D Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 16 mei 2013 Rapport Geplaatst: 16 mei 2013 Voor de mensen die voordelig GTA V willen pre-orderen, bij Wehkamp is hij vandaag €44,- en met kortingscode PINKSTEREN €38,50. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.