gerjanlubbers Geplaatst: 20 april 2013 Rapport Geplaatst: 20 april 2013 (bewerkt) Hallo Ik heb sinds kort een eigen gaming organisatie genaamd Grizzly-esports , Ik ben op het moment erg druk om te website online te krijgen (*knip*) Zelf kan ik weinig met photoshop en kwam op dit forum terecht, Ik vroeg me af of er hier iemand een professioneel Transparant Logo kan maken voor mijn site. Ik heb al wat rond gekeken en vond dit idee logo van Low-Land-Lions perfect : De Template die ik op een website heb gekocht heeft ook een demo website van de Template zelf : http://www.gamer-des...mplates/temp71/ Graag zou ik een Beer / Grizzly in een soort van Low Land Lions logo willen verwerken maar dan met een eigen stijl en eigen website kleuren, Met de naam van de organisatie erin ( Grizzly-Esports ) Het standaard Logo van mijn Template (afmetingen) Ik hoop dat iemand dit kan maken voor mij. Bewerkt: 20 april 2013 door -Matthijs- Reclame maken voor eigen website is niet toegestaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.