3L1077 Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2013 We want this for vice city! :3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 21 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 april 2013 Ik zei dan ook: aanvankelijk van het aantal deelnemers. Afhankelijk van aanmeldingen zal het aantal teams worden bepaald. Hoogst waarschijnlijk zijn het er slechts twee. Dus inderdaad. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen. Het kan dus nog makkelijk wijzigen. We want this for vice city! :3 Wellicht dat als dit een leuke contest wordt, de contest ook gehouden kan worden voor VC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2013 Gelukkig bestaat OWN en daarin zag ik dat dit er was. Had niet gezien dat dit topic er was. Ik doe mee! Dit lijkt me echt super! Een Gta Sa contest, da's toch super?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2013 Spijtig dat ik momenteel geen Windows-PC heb. Gamen op een laptop vind ik vreselijk, dus deze moet ik tot mijn spijt voorbij laten gaan. Gelukkig bestaat OWN Dat horen we graag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 27 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 april 2013 Kom op mensen! Je kunt nog tot morgen 23.59u aanmelden voor de leukste GTA contest van het jaar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2013 Lijkt me handigst als we gewoon versie 1 savegames houden. Daarmee wordt op de gedowngrade versie gedoelt, toch? Want ik verwar ze soms wel eens. De lijst aan regels is wel vrij intimiderend mocht je hier net mee willen starten moet ik wel zeggen. Na een paar keer doorlezen valt het allemaal nog wel goed mee, maar je zult er elke keer maar aan moeten denken Geen "Meeste afstand met bicycle"? :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 27 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 april 2013 De regels zijn ontzettend logisch, maar moeten wel even duidelijk ingekaderd staan. Anders is de strijd niet bepaald eerlijk tussen twee teams. Versie 1 betekent gedowngrade dan wel een oude versie, inderdaad. Het lijkt me niet zinvol om alle stats mee te nemen. Neem aan dat je wel meedoet, Phoeny? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2013 Het is zeker allemaal logisch, maar als je zonder wat voorkennis hier langskomt nodigt zo'n wall aan regels niet direct uit om mee te doen. Maar ik wil best wel proberen meedoen. Ben net bezig met SA herspelen, dus ik heb het ervaringsvoordeel van de moment! :3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2013 Ik doe mee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 27 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 april 2013 Versie check 1. Ga naar de map "Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\Script" 2. Kijk bij het bestandje script.img of het bestandje "562 kb" of "568 kb" groot is. 3a. Is het bestandje 568 kb, dan heb je versie 1. 3b. Is het bestandje 562 kb, dan heb je Versie 2. Als je versie 2 hebt: Stap 1: downgraden > https://gtagames.nl/files/file/67-san-andreas-patcher-program-downgrader/ Stap 2: vervang main.scm en script.img uit de bijlage (versie 1.rar) met degene in "Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\Script" Versie 1.rar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2013 Count me in! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2013 Domme vraag: Als je je game ooit al eens hebt gedowngradet, blijft de script-file dan ook 562 kb? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 27 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 april 2013 Volgens mij wel, ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2013 Ik doe ook mee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2013 Jajaja, count me in! Als het mag. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.