Dutchy3010 Geplaatst: 27 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2013 Tot nu toe doen mee: 3L1077 Cabyon Basssss -Matthijs- nyltje Phoenyxar Megadreams Thundercover Foreigner97 Kloep Bassieboy35 BigBoss PatrickW Pwned. Iemand nog? Reageren
Big Boss Geplaatst: 27 april 2013 Rapport Geplaatst: 27 april 2013 Wanneer je [...] andere missies gaat doen in plaats van hoofdmissies, wordt je gediskwalificeerd. [...]Ook alle submissies moet je, wanneer je het gehaald hebt, een screen met die verplichte outfit geven. Heh? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 27 april 2013 Rapport Geplaatst: 27 april 2013 Ik doe niet mee hoor... Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 27 april 2013 Rapport Geplaatst: 27 april 2013 Reken maar op mij, ik heb overigens geen moeite om teamcaptain te zijn. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2013 Wanneer je [...] andere missies gaat doen in plaats van hoofdmissies, wordt je gediskwalificeerd. [...]Ook alle submissies moet je, wanneer je het gehaald hebt, een screen met die verplichte outfit geven. Heh? Ik weet niet waar je het over hebt. Ik ontken. Het is niet zo. Niet waar. Ok, ik geef toe, kopieerfoutje, aangepast. Reageren
Big Boss Geplaatst: 27 april 2013 Rapport Geplaatst: 27 april 2013 Ok, dus je mag tussendoor wel Vigilante of Paramedic gaan doen of zo? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2013 Daar kan je zelfs punten voor halen. Je kunt dus zeggen "ik ga paramedic doen", en dan haal je die "missie". Je moet dus ofwel een missie doen, ofwel een sidemissie, maar dan slechts 1. Snapje? Reageren
Big Boss Geplaatst: 27 april 2013 Rapport Geplaatst: 27 april 2013 In dat geval doe ik wel mee. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2013 Dit topic kan vanaf heden worden gebruikt voor vragen en opmerkingen. Daarnaast kan dit topic worden gebruikt voor onderling overleg. Als het slechts voor jouw team bestemd is, zet er dan [Team x] boven. Wanneer het algemeen is, schrijf er dan [Algemeen] boven. De teamindeling is -at random bepaald- als volgt. [table=header]Team 1|Team 2|Team 3 Cabyon|Big Boss|3L1077 Megadreams|Foreigner97|Bassieboy35 nyltje|-Matthijs-|Basssss PatrickW|Phoenyxar|Kloep Pwned.|Thundercover|Fedmas[/table] Cabyon, -Matthijs- en 3L1077 zijn benaderd om als teamcaptain te fungeren. Wanneer iemand die verantwoordelijkheid niet leuk vindt, zal nummer 2 worden benaderd (dit gaat op volgorde van aanmelden). [sA] Forumsavegame - Team 1 [sA] Forumsavegame - Team 2 [sA] Forumsavegame - Team 3 Veel plezier! Reageren
Fedmas Geplaatst: 5 mei 2013 Rapport Geplaatst: 5 mei 2013 Vet! Als ik mijn PC weer in elkaar heb staan, wil ik bij een eventuele volgende keer / ronde of extra ronde ook wel mee doen. Reageren
Basssss Geplaatst: 5 mei 2013 Rapport Geplaatst: 5 mei 2013 Dus de drie team topics zijn bedoeld om de savegame en screenshot en dergelijke info in te posten? Of kun je er ook andere dingen neerzetten? (Omdat er ook een [Algemeen]-tag is?) Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2013 Vet! Als ik mijn PC weer in elkaar heb staan, wil ik bij een eventuele volgende keer / ronde of extra ronde ook wel mee doen. Je bent aan team 3 toegevoegd. Die hadden toch een speler minder. Dus de drie team topics zijn bedoeld om de savegame en screenshot en dergelijke info in te posten? Of kun je er ook andere dingen neerzetten? (Omdat er ook een [Algemeen]-tag is?) In die topics mogen slechts missies worden gepost, om die zo duidelijk en overzichtelijk mogelijk te houden. Vooralsnog is dit het overlegtopic dat tevens dienst doet als vragentopic. Dus bij overleg moet je hier [team x] zetten en bij een algemene vraag [algemeen]. Wanneer ik merk dat het niet te doen is in één topic, dan zal ik nog andere topics aanmaken. Het lijkt mij echter noodzaak om de missies te scheiden van discussies, omdat anders niet meer duidelijk is wie, waarmee, wanneer en hoe ergens mee bezig is. Dus vanaf nu werken we met tags in dit topic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.