Guardian1980 Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2013 Hopelijk laat een Vice City-versie even op zich wachten, want dan heb ik met een beetje geluk ook weer de beschikking over een pc en dus over m'n GTA's. Dan ben ik zeker van de partij! Same here. Felicitaties aan team 2, en erg leuk dat jullie nog even doorspelen voor de 100%. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2013 (bewerkt) Gefeliciteerd.. Ach zo sportief ben ik ook wel weer. Bewerkt: 14 mei 2013 door nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 17 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2013 Gefeliciteerd, dik verdient! Prima organisatie en ik verheug mij ook op de Vice City versie (hopelijk wel met een iets actiever team :$.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.