GuitarGuy666 Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 Hallo, Ik weet dat ik al een tijdje geleden een topic heb geopend, maar er is iets voor gevallen en ik heb mijn budget even iets omlaag gehaald tot €450,-. Nu kwam ik deze tegen: http://gamepc.nl/game-pc-budget en ik vroeg me af of dit een goede pc is. Ik wil in ieder geval de volgende games kunnen spelen: GTA IV GTA 5 dead space 3 crysis 3 Black ops 2 Ik ben benieuwd of deze goed is. Supergtagamer oh, en mocht deze niet goed zijn, dan wil ik graag een verwijzing naar een goede pc onder mijn budget. Reageren
Michael Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 Hallo, Ik weet dat ik al een tijdje geleden een topic heb geopend, maar er is iets voor gevallen en ik heb mijn budget even iets omlaag gehaald tot €450,-. Nu kwam ik deze tegen: http://gamepc.nl/game-pc-budget en ik vroeg me af of dit een goede pc is. Ik wil in ieder geval de volgende games kunnen spelen: GTA IV GTA 5 dead space 3 crysis 3 Black ops 2 Ik ben benieuwd of deze goed is. Supergtagamer oh, en mocht deze niet goed zijn, dan wil ik graag een verwijzing naar een goede pc onder mijn budget. Volgens mij is het een groot nadeel dat het onder meer AMD proccersor heeft etc Reageren
Woody268 Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 Wat zijn je game eisen qua graphics? Volgens mij is het een groot nadeel dat het onder meer AMD proccersor heeft etc APU's van amd zijn veel beter als die van intel. Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 Crysis 3 voor 450€ zal wel moeilijk worden... Waarom koop je anders geen xbox360/PlayStation 3? Dat + al die games ligt zelfs nog onder je budget, en sommige games zijn (imo) zelfs veel aangenamer op een console... Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2013 Ik neem dus aan dat dit geen goede PC is, dus kan iemand een andere doorsturen onder dit budget? En een console ga ik niet kopen, dat zal ik dan alvast zeggen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 Just asking, maar waarom niet? Het is veel goedkoper, aangenaam om lekker in de zetel te zitten, en het voldoet toch gewoon met perfectie aan al je eisen? :3 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2013 Ik game veel prettiger met een toetsenbord en muis dan met een controller En ik wil er niet alleen op kunnen gamen, maar ook programma's e.d. Reageren
Woody268 Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 http://www.alternate.nl/html/tu.html?sc=-1044625790 Deze is al iets beter dan de pc die jij voorsteld, heel goed is deze niet maar het kan er mee door. Ik zou toch aanraden om door te sparen tot een 600 euro. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 23 april 2013 Rapport Geplaatst: 23 april 2013 Als je iets doorspaart kun je iets veel beters kopen. Wat het is met PC's is dit: Je kan erop besparen, maar dit kost je uiteindelijk alleen maar meer. Laat je er een bouwen met duur en goed materiaal, kun je nog jaren gamen zonder problemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.