PrioX Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 (bewerkt) Hallo, Ik ben al een tijdje van plan een nieuwe laptop te kopen. Mijn vorige laptop is nu al drie jaar kapot en repareren zie ik niet zo zitten. In de tussen tijd heb ik wel een desktop en tablet aangeschaft. Maar beide voldoen niet echt aan mijn wensen. Budget: maximaal 600 - 700 euro (minder is natuurlijk altijd beter) Doel: Internetten en school (misschien ook wat programma's zoals Photoshop) Desktop of laptop: Laptop Merk pc of samengesteld: Zolang het geen Acer is vind ik het best Benodigde randapparatuur: n.v.t Besturingssysteem: Windows 7 of 8 (het liefst Windows 8 ) Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: n.v.t Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Door een bedrijf Extra koeling (voor overklokken)?: n.v.t Hopelijk is er iemand die hier meer verstand van heeft dan ik en mij dus een geschikte laptop kan aanwijzen. PrioX. Bewerkt: 21 april 2013 door PrioXCoMBo Reageren
PrioX Geplaatst: 21 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2013 Laten we zeggen tussen 15 en 20 inch. Reageren
Woody268 Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 http://www.alternate.nl/html/product/ASUS/X75VD-TY216H/1045332/ http://www.alternate.nl/html/product/ASUS/R700VJ-TY171H/1045306/ Deze zijn beiden evengoed alleen heeft de laatste meer ram en een betere videokaart, met deze videokaart kan je zelf makkelijk de nieuwste spellen op high - very high aan moest je dat willen. Reageren
PrioX Geplaatst: 21 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2013 Hmmm, interessant. Ik zal eens kijken welke van de twee het beste bij mij past. Bedankt voor de links! Mochten er nog meer suggesties zijn: ik ontvang ze graag. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 april 2013 Rapport Geplaatst: 23 april 2013 Mijn suggestie is dat je zeker de laatste uit Woody z'n lijstje neemt. Het verschil in graphics is echt enorm met de eerste, deze heeft namelijk een flutchip. Dus zeker de Asus nemen met de Nvidia GT635M. Reageren
PrioX Geplaatst: 25 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2013 Inmiddels heb ik de tweede suggestie van Woody besteld! Bedankt voor de hulp! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.