Hilary fan Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Hoi ik een Plek waar de mk-47 staat gevonden die nog niet bij de walkthough staat. ik kan de plaatjes niet toevoegen omdat ik ze niet online krijg. De mk-47 ligt bij de film studio in Vine wood rechts achterin. ze liggen er van af het begin want heb nagekeken met een new game. Ik hoop dat je er wat aan hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 deze is allang bekend en hij staat ook al in de walktrough Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hilary fan Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ik zelf zie hem niet staan bij de walktough bij wapens en dan mk-47 dus vind het wel vreemd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...apons&name=ak47 je hebt gelijk hij staat er idd niet bij maar hij was al bekend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 is dat een kruising tussen een ak-47 en een m4? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 nee dat is het niet het is gewoon een ak-47 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 graag titel van dit topic veranderen naar ak-47!! want mk 47 bestaat niet ik wist dat niet dat er ook een ak 47 in een filmstudio bevat, waarom zouden daar geweren hebben? :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 er is daar ook een shotgun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Nee, in de walktrough zie je toch dat er geen zijn maar toch voor zekerheid eens gaan kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 het staat idd niet in de walktrough maar ze zijn er wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TackleBerry Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 er ligt een sawn-off shotgun en een ak47 ergens achter de gebouwen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Dat is toch de studio uit Vice City. Zeker raar dat ze daar wapens nodig hebben. Maar in Vice moest je ook heel wat schieten voor de filmstudio. (foto's en kogels ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.