Jump to content

Gijzelvirus [Ransomvirus]


Michael

Recommended Posts

Een gijzelvirus. Iets wat ik mezelf niet kan vergeten! Namelijk had ik op een laptop een file gedownload en mijn computer viel plotseling uit. Ik kreeg letterlijk een hartaanval. Ik deed mijn computer weer aan en er stond op dat ik een boete moest betalen voor illegaal muziek downloaden van programma's. Ik deed dit bijna nooit dus ik maakte me meer zorgen over mijn laptop die letterlijk werd gegijzeld.

Toen kwam ik met zweet op mijn hoofd naar mijn ouders. Ik legde uit wat er aan de hand was en bleef meer zweten. Mijn moeder kwam pas erachter na drie uur dat ik een fabrieksherstel kon doen. Ik had geen belangrijker informatie dus dat heb ik laten doen. Daarna deed hij het wel weer! Maar kwam ik erachter dat HitmanPro.Kickstart ook een programma heeft met een remover. Als ik er weer eentje heb zal ik zeker deze gebruiken!

Wat is er nodig? Een simpele USB-Stick. Ik zal niet verder strooien met informatie. Dus kijk verder op de officiële site van HitmanPro.Kickstart!

http://www.surfright.nl/nl/kickstart

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me niet dat dit topic ook maar één zinnig doel kan hebben. Immers hebben we ook al informatie over anti-virussen en dergelijke en dit voegt nu niet bepaald iets extra toe.

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...