Volgers 0 KIFFLOM! Door Joriz, 22 april 2013 Bericht rapporteren De Doelen en de Belofte van Epsilon zullen binnenkort openbaar worden gemaakt. Download de Epsilon Program screensaver. Het Epsilon Program bestaat niet op slechts één plaats of tijd. Wij nodigen u uit om één van onze verlichtingcentra te bezoeken. Routebeschrijvingen zullen over een week worden verstrekt Bron: Rockstar Games Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 wat heeft dit eigenlijk met r* of gta te maken? Wat betekend het eigenlijk? Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 Op deze website staat veel informatie over het Epsilon programma: http://www.epsilonprogram.com/ Het Epsilon Programma is geen geloof of stroming, maar draait juist om verlichting van lichaam en geest. Het is zeker geen oplichting aangezien het niet om geld draait. Nadat je al je bezittingen aan het Epsilon Programma hebt afgestaan kan je namelijk leven zonder je langer zorgen te maken over geld en materialisme. Ik weet trouwens niet of er vestigingen in Nederland zijn. Maar ze zullen zeker te vinden zijn in het Los Santos van GTA5. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 Op deze website staat veel informatie over het Epsilon programma: http://www.epsilonprogram.com/ Het Epsilon Programma is geen geloof of stroming, maar draait juist om verlichting van lichaam en geest. Het is zeker geen oplichting aangezien het niet om geld draait. Nadat je al je bezittingen aan het Epsilon Programma hebt afgestaan kan je namelijk leven zonder je langer zorgen te maken over geld en materialisme. Ik weet trouwens niet of er vestigingen in Nederland zijn. Maar ze zullen zeker te vinden zijn in het Los Santos van GTA5. WEIRD!!!! O_O Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 Ok, allemaal erg vaag Ik snap wat je bedoelt, daar gaat het om Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 WEIRD!!!! O_O Ok, allemaal erg vaag Ik snap wat je bedoelt, daar gaat het om Haha. You made my day. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 Gameplay beelden van gta V??!?!?! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 Zitten inderdaad gameplay beelden in van GTA V. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 Altijd al bij een sekte gewild Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 Snap dr niks van o.o Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 Gameplay beelden van gta V??!?!?! Eindelijk iemand die het begrijpt. Alle achtergrondbeelden zijn inderdaad beelden uit GTA5. Ik ga even kijken of ik de achtergrondvideo's eruit kan halen om te zien wat voor boeiends er allemaal in toont. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 Dit is zo trollend. Gameplay-beelden als in enkele timecycles van een locatie Maar toch, leuk om hier nog eens wat van te horen. Ben ik trouwens de enige die bij het filmpje een IV-gevoel krijgt? :3 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 Nope ik kreeg ook GTA gevoel ( eigenlijk meer GTA IV gevoel ) het ziet er wel goed uit (golven, licht effecten etc). Maar toch verwacht ik trailer 3 binnenkort ! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 Maar toch, leuk om hier nog eens wat van te horen. Ben ik trouwens de enige die bij het filmpje een IV-gevoel krijgt? :3 Ja, doet me denken aan de kustlijn in Alderney. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
De Doelen en de Belofte van Epsilon zullen binnenkort openbaar worden gemaakt.
Download de Epsilon Program screensaver.
Het Epsilon Program bestaat niet op slechts één plaats of tijd. Wij nodigen u uit om één van onze verlichtingcentra te bezoeken.
Routebeschrijvingen zullen over een week worden verstrekt
Bron: Rockstar Games
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites