Volgers 0 KIFFLOM! Door Joriz, 22 april 2013 Bericht rapporteren De Doelen en de Belofte van Epsilon zullen binnenkort openbaar worden gemaakt. Download de Epsilon Program screensaver. Het Epsilon Program bestaat niet op slechts één plaats of tijd. Wij nodigen u uit om één van onze verlichtingcentra te bezoeken. Routebeschrijvingen zullen over een week worden verstrekt Bron: Rockstar Games Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 WEIRD!!!! O_O Ok, allemaal erg vaag Ik snap wat je bedoelt, daar gaat het om Haha. You made my day. Ik bedoelde het niet zo. Ik bedoelde dat ik nooit mijn spullen zou geven Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 Dank voor het delen van de video Kai. Het was mij toen ik het nieuwsbericht snel poste helemaal niet opgevallen dat het echt beeld uit GTA5 was. Ik dacht dat het gewoon echt gefilmd beeld was wat R* ergens had ingekocht en ander de animatie heeft geplakt. Na goed kijken zie je toch echt dat het GTA(5) is en dat Rockstar Games druk werkt aan een nog mooiere grafische engine. Aangezien GTA5 is uitgesteld kan het trouwens goed zijn dat deze animatie al een half jaar oud is en GTA5 er ondertussen nog beter uit ziet. Is deze man (Cris Formage?) die voorbij komt de leider van Epsilon program? Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 Zou best kunnen ja. Toen ik voor het eerst die afbeelding zag dacht ik dat het van Assassins Creed was. Iemand deze screens al gezien? Schijnbaar zijn ze bezig met een commercial... Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 Zou best kunnen ja. Toen ik voor het eerst die afbeelding zag dacht ik dat het van Assassins Creed was. Iemand deze screens al gezien? Schijnbaar zijn ze bezig met een commercial... Awesome! :3 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 Ik zag de gameplay net die ze hadden laten zien, ik moet zeggen: Jammer dat het geen kleur is Maarja, ik ben in ieder geval blij om weer wat bewegende beelden te zien van GTA 5 . Erg mooie graphics en visuals moet ik zeggen. Het water golft mooi en dag en nacht zie je ook weer voorbij komen. Ik hoop dat gta 5 ook een mooi hoesje krijgt met de letters "PC" en/of "wii U" erop. Dan zou de wii u ook wat meer verkocht worden. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 Ik zag de gameplay net die ze hadden laten zien, ik moet zeggen: Jammer dat het geen kleur is Maarja, ik ben in ieder geval blij om weer wat bewegende beelden te zien van GTA 5 . Erg mooie graphics en visuals moet ik zeggen. Het water golft mooi en dag en nacht zie je ook weer voorbij komen. Ik hoop dat gta 5 ook een mooi hoesje krijgt met de letters "PC" en/of "wii U" erop. Dan zou de wii u ook wat meer verkocht worden. Ik neem niet aan dat ze er eentje voor de PC gaan maken Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 Ik zag de gameplay net die ze hadden laten zien, ik moet zeggen: Jammer dat het geen kleur is Maarja, ik ben in ieder geval blij om weer wat bewegende beelden te zien van GTA 5 . Erg mooie graphics en visuals moet ik zeggen. Het water golft mooi en dag en nacht zie je ook weer voorbij komen. Ik hoop dat gta 5 ook een mooi hoesje krijgt met de letters "PC" en/of "wii U" erop. Dan zou de wii u ook wat meer verkocht worden. Ik neem niet aan dat ze er eentje voor de PC gaan maken En waaaaaaaaarom niet? De meest ambitieuze gta tot nu toe, niet op pc? Hahahahahaahahah. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 (bewerkt) KIFFLOM! Voor nog wat meer van de commercial-plaatjes, zie deze pagina. Opgenomen in Mexico "Brief description of the ad: The guy in the suit of the last photo exits the totaled car while talking to the camera, as he makes his way out, the car explodes and he walks by the car under the trees while some other effects are set behind him (I managed to see these in a monitor) The shooting took place on Saturday April 20th and lasted until late Sunday." bron: reddit klotuh, de pagina van imgur is net verwijderd, in de afgelopen minuten... Heb de picas nog wel op m'n pc, maar staan vast ook nog wel ergens anders op internet Bewerkt: 22 april 2013 door _Night-Men_ Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 Ik zag de gameplay net die ze hadden laten zien, ik moet zeggen: Jammer dat het geen kleur is Maarja, ik ben in ieder geval blij om weer wat bewegende beelden te zien van GTA 5 . Erg mooie graphics en visuals moet ik zeggen. Het water golft mooi en dag en nacht zie je ook weer voorbij komen. Ik hoop dat gta 5 ook een mooi hoesje krijgt met de letters "PC" en/of "wii U" erop. Dan zou de wii u ook wat meer verkocht worden. Ik neem niet aan dat ze er eentje voor de PC gaan maken En waaaaaaaaarom niet? De meest ambitieuze gta tot nu toe, niet op pc? Hahahahahaahahah. I really don't know. Ik heb alleen een voorgevoel Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 Je wordt toch gewoon horendol van dat muziekje. Maar als je die beelden bekijkt realiseer je je pas hoe groot de map wel niet is. In het donker kan je de lichten van 3 auto's zien op de bergflank. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 Je wordt toch gewoon horendol van dat muziekje. Maar als je die beelden bekijkt realiseer je je pas hoe groot de map wel niet is. In het donker kan je de lichten van 3 auto's zien op de bergflank. Die lichtjes zijn me ook opgevallen, zouden we zo'n lichtjes dus echt ingame zien? Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 Je wordt toch gewoon horendol van dat muziekje. Maar als je die beelden bekijkt realiseer je je pas hoe groot de map wel niet is. In het donker kan je de lichten van 3 auto's zien op de bergflank. HOU OP!! Ik krijg nu alleen meer zin in GTA V!!!! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 Je wordt toch gewoon horendol van dat muziekje. Maar als je die beelden bekijkt realiseer je je pas hoe groot de map wel niet is. In het donker kan je de lichten van 3 auto's zien op de bergflank. HOU OP!! Ik krijg nu alleen meer zin in GTA V!!!! wie niet? Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 Geniaal gedaan dit. Een betere aankondiging kan je je niet indenken. Benieuwd wat er over een week gebeurt. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
TerrorMau5 Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 word gewoon rustig van dat muziekje plus die beelden pffff wil gewoon GTA V NU ! en dan met micheal trevor of franklin naar die plekken toe varen op me speedophile > Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
De Doelen en de Belofte van Epsilon zullen binnenkort openbaar worden gemaakt.
Download de Epsilon Program screensaver.
Het Epsilon Program bestaat niet op slechts één plaats of tijd. Wij nodigen u uit om één van onze verlichtingcentra te bezoeken.
Routebeschrijvingen zullen over een week worden verstrekt
Bron: Rockstar Games
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites