Volgers 0 KIFFLOM! Door Joriz, 22 april 2013 Bericht rapporteren De Doelen en de Belofte van Epsilon zullen binnenkort openbaar worden gemaakt. Download de Epsilon Program screensaver. Het Epsilon Program bestaat niet op slechts één plaats of tijd. Wij nodigen u uit om één van onze verlichtingcentra te bezoeken. Routebeschrijvingen zullen over een week worden verstrekt Bron: Rockstar Games Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 Leuke manier om GTA V te marketen, vind ik. Ben uiteraard erg benieuwd naar wat we over een week precies te zien krijgen. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 22 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 april 2013 En R* blijft ons maar verassen. Precies zoals een vulkaan, zeer stil maar als ze lava spuwt is ze zo gevaarlijk! Ben ook benieuwd naar die live-opname... Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst: 23 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 23 april 2013 Als er nu al zo'n filmpje opduikt, dan komt over paar weken zeker trailer 3! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 23 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 23 april 2013 Ik weet niet wat jullie doen, maar ik heb al mijn spaarcenten al overgemaakt naar een dubieuze instelling op de Kaaimaneilanden. Alles voor een lang en gelukkig leven! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
TerrorMau5 Geplaatst: 23 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 23 april 2013 Zou best kunnen ja. Toen ik voor het eerst die afbeelding zag dacht ik dat het van Assassins Creed was. Iemand deze screens al gezien? Schijnbaar zijn ze bezig met een commercial... Het is voor een reclame van sony ze hebben zonder Rockstar op de hoogte te brengen gebruik gemaakt van het LOGO jammer maar het is niet voor iets met GTA > Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 23 april 2013 Zojuist in de broncode van de screensaver gekeken en de screensaver loopt af op maandag 29-04-2013 om 13:26:22. Maandag krijgen we dus meer info over de routebeschrijving etc. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 23 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 23 april 2013 Natuurlijk indiceert de tekst die eronder staat, namelijk dat we over een week meer info krijgen, ook sterk erop dat we over een week info gaan krijgen. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
De Doelen en de Belofte van Epsilon zullen binnenkort openbaar worden gemaakt.
Download de Epsilon Program screensaver.
Het Epsilon Program bestaat niet op slechts één plaats of tijd. Wij nodigen u uit om één van onze verlichtingcentra te bezoeken.
Routebeschrijvingen zullen over een week worden verstrekt
Bron: Rockstar Games
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites