SWYV Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 hallo, kan iemand mij de gDFF_IO_4b file voor 3d max geven aub :o Reageren
corne0202 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 dat is een fout het moet 42 zijn Reageren
SWYV Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 ow oke maar toch bedankt Reageren
SWYV Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 OMG :o Eclipse, hartstikke bedankt man :o want ik ben nu aan het proberen die dure tutorial van Wauzie over hoe models in gta sa te zetten alleeen lijkt wel een beetje zo moeilijk om te volgen maar goed alleen die file ontbrak er in scripts Reageren
SWYV Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 damn :s ik kan helaas niet goed volgen :s ik begrijp niks meer van iets van col file maken :s Reageren
Big-Bear Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 ik denk dat het hetzelfde werkt als bij VC, kijk anders nog even in die tutorial col maken Reageren
Jorge_F Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Aangezien dit topic ook over het DFF import script gaat stel ik hier me vraag maar . Als ik import DFF wil doen en ik laad mijn dff bestand krijg ik deze foutmelding: Weet iemand hoe dit komt? <_< Ik heb het script geïnstalleerd zoals het hoort (dus in de scripts map gezet). Reageren
Wauzie Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Het ligt in ieder geval zeker niet aan het script. De dff kan niet worden geopend, misschien omdat hij op alleen lezen staat. Reageren
SWYV Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 als ik op Export klik maar het probleem is wel gat er GTA3 en GTA vice city nog bijstaat en ik kan niet op GTA San Andreas kiezen en helaas niet gelukt maar goed Reageren
Eclipse Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Als ik import DFF wil doen en ik laad mijn dff bestand krijg ik deze foutmelding: Je kan een .DFF file locken vlak voordat je hem wil exporteren in de Zmodeler. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad maar de juiste oplossing lijkt mij: - Import de .dff in de zmodeler. - Exporteer hem en lock hem niet. - Open hem en hij zal het waarschijnlijk doen. Als hij het dan nog niet doet kan je hem ook juist wél eens locken. Reageren
SWYV Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 klopt dat als ik met "DFF viewer" gemodde auto's bekijkt, nooit in perfecte vorm :blink: wel rare vlakken ipv mooie vlakken :blink: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.