GuitarGuy666 Geplaatst: 23 april 2013 Rapport Geplaatst: 23 april 2013 Hallo iedereen, Ik vroeg gisteren aan gta ripper waar hij zijn textures vandaan haalt, en dat doet hij van de site www.tagfreak.net . Hier staan helaas niet zo veel textures op en ik vroeg me af waar jullie ze vandaan halen. Alvast heel erg bedankt, supergtagamer Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2013 (bewerkt) No shit Ik zoek naar specifieke sites, dus niet google Bewerkt: 23 april 2013 door supergtagamer Reageren
.Sharingan Geplaatst: 23 april 2013 Rapport Geplaatst: 23 april 2013 Tada: http://bit.ly/10xrBMF Reageren
Cabyon Geplaatst: 23 april 2013 Rapport Geplaatst: 23 april 2013 Ikzelf heb een tijd allemaal textures verzameld, die nu in een mapje bij elkaar zitten (samen met nog wat willekeurige Ps dingen ). Het zijn vooral light effects, ik vind dat mooi en ik werk daar redelijk vaak mee. Ik wil ze wel voor je uploaden als je dat blieft. Overigens zoek je op de volledig verkeerde termen, Whoop. Je moet met sleutelwoorden zoeken. Ik raad je aan om voor textures te zoeken op Google met trefwoorden als 'ps texture pack' en soortgelijke zoekopdrachten. Dan vind je veel meer. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2013 Ok, heel erg bedankt allemaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.