GuitarGuy666 Geplaatst: 23 april 2013 Rapport Geplaatst: 23 april 2013 Ik kwam op internet deze foto tegen: Heeft iemand enig idee hoe ik dat effect om de personage heen doe? Alvast bedankt, Supergtagamer Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 23 april 2013 Rapport Geplaatst: 23 april 2013 Kun je misschien aangeven in het plaatje zelf om wat voor effect het precies gaat? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2013 Dat effect dat hij door een grot loopt als het ware. Reageren
Cabyon Geplaatst: 23 april 2013 Rapport Geplaatst: 23 april 2013 Pak een afbeelding van een grot. Zet je render erin. Dan erase je de stukken van de render die precies overeenkomen met je grot, zodat het lijkt alsof je render in de grot staat. Is dit wat je bedoelt? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2013 Nou, ik bedoel niet echt 100% een grot, maar wat je in die afbeelding ziet. Dat abstracte grotachtige effect. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 Lastig om zo te zeggen hoe het gemaakt is, maar als ik het na zou moeten bootsen zou ik in ieder geval experimenteren met: Stocks van rook Distort filters (twirl, wave) Smudge (met verschillende brush settings) Liquify Topaz Vivacity (Topaz Clean misschien) Probeer gewoon eens een aantal dingen uit met de kennis die je momenteel hebt. En als je kennis naar jouw gevoel niet ver genoeg reikt, zoek dan naar effecten die er bij in de buurt komen en probeer dat onder de knie te krijgen. Beetje bij beetje ontwikkel je dan vanzelf het vermogen om zoiets (deels) na te maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.