GuitarGuy666 Geplaatst: 24 april 2013 Rapport Geplaatst: 24 april 2013 (bewerkt) Versie 1: Versie 2: Heeft iemand nog enige tips of dingen die ik kan verbeteren? supergtagamer Bewerkt: 25 april 2013 door supergtagamer Reageren
3L1077 Geplaatst: 24 april 2013 Rapport Geplaatst: 24 april 2013 Je hebt het personage, maar verder gewoon niks, het is verschrikkelijk leeg. Gewoon simpele splatter brushes kunnen zo'n leegte wel opvullen? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 april 2013 Rapport Geplaatst: 24 april 2013 Ik weet dat het een signature is, maar in feite is je afbeelding hier wat te groot voor de content die het houdt. Dus naast het character op zich voelt het zeer leeg aan. Hij lijkt wat op te gaan in de omgeving (wat het doel is lijkt mij) maar dat kan wat duidelijker dan hoe het hier is gedaan. In het algemeen is de signature nogal grijsjes op de lege plekken. Wat extra kleur (of misschien een andere inbreng) zou wel mogen. De signature is zeker niet slecht, hij heeft wel wat karakter, maar hij komt toch erg grauw en leeg over. Reageren
Michael Geplaatst: 24 april 2013 Rapport Geplaatst: 24 april 2013 Ik vind hem erg mooi. Misschien wat tekst? Reageren
Cabyon Geplaatst: 24 april 2013 Rapport Geplaatst: 24 april 2013 Kijk, het is op het eerste gezicht niet slecht. Maar, zoals hierboven aangegeven, is de lege ruimte naast je render niet mooi. Ik zou er eigenlijk zelf voor kiezen die render wat meer op de voorgrond te brengen door diverse effecten toe te voegen en eventueel de zijkanten donker(der) maken. Zo ligt de focus op de render, in plaats van over z'n geheel. Overigens netjes gesmudged. Leuk dat je weer wat laat zien, supergtagamer. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 24 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2013 (bewerkt) Heel bedankt voor jullie tips, en ik ga nu wat aanpassen aan die lege ruimte EDIT: Dit is v2 geworden Bewerkt: 24 april 2013 door supergtagamer Reageren
3L1077 Geplaatst: 25 april 2013 Rapport Geplaatst: 25 april 2013 Er is nog atijd zeer weinig aan de lege ruimte gebeurd? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 25 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2013 Sorry, ik heb de verkeerde geupload. Hier is de goede: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.